پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس معتقد است که حضور در این تیم شرایط متفاوتی نسبت به سایر تیم‌ها دارد و بازیکنان جدید مسئولیت سنگینی خواهند داشت چون انتظارات از آنها بالا خواهد بود.

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس معتقد است که حضور در این تیم شرایط متفاوتی نسبت به سایر تیم‌ها دارد و بازیکنان جدید مسئولیت سنگینی خواهند داشت چون انتظارات از آنها بالا خواهد بود. محمود شافعی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، در خصوص تساوی پرسپولیس مقابل ذوب‌آهن در هفته اول لیگ برتر، اظهار داشت: هفته اول همیشه برای همه تیم‌ها سخت است، چون تیم‌ها فصل آماده‌سازی و بدنسازی را پشت سر گذاشتند و بدن‌های بازیکنان صددرصد آماده نیست، با این وجود پرسپولیس و ذوب‌آهن بازی خوبی به نمایش گذاشتند. پرسپولیس رو به بازی روی زمین آورده بود و با پاس‌های متعدد سعی به نزدیک شدن به دروازه ذوب‌آهن را داشت، در طرف مقابل هم ذوبی‌ها در زمین خودشان به طور فشرده دفاع می‌کردند.

وی ادامه داد: در نیمه دوم بعد از اینکه مدافع ذوب‌آهن اخراج شد، به نظر من کار پرسپولیس سخت‌تر شد، چون در شرایط عادی، شاگردان تارتار خیلی روبه‌جلو بازی نمی‌کردند و بیشتر در زمین خودشان حضور داشتند و بعد از اینکه یک بازیکن‌شان را هم از دست دادند، سعی کردند با دوندگی بیشتر دفاع کنند و دروازه‌شان را حفظ کنند و پرسپولیسی‌ها هرچقدر تلاش کردند موفق به باز کردن دروازه ذوب‌آهن نشدند.

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس در واکنش به این موضوع که توقف سرخپوشان در اصفهان، موجب شد از شاگردان گل‌محمدی انتقاد شود، خاطرنشان کرد: هنوز در ابتدای لیگ هستیم و نباید با یک بازی انتقاد کنیم. همه ما می‌دانیم که پرسپولیس غایبانی دارد که اگر به آمادگی کامل برسند قطعا می‌توانند به تیم کمک کنند. همین‌طور مدت‌هاست که صحبت از حضور مهاجم خارجی مطرح است و امیدواریم که بعد از آمدن مهاجم هلندی شرایط بهتر شود و گل‌محمدی با در اختیار داشتن تمامی نفرات تیمش دستش برای اجرای تفکراتش باز باشد. مطمئنا در هفته‌های آینده شرایط پرسپولیس بهتر خواهد شد.

«برای ارزیابی عملکرد بازیکنان جدید باید صبر داشته باشیم» شافعی با بیان این مطلب، عنوان کرد: حضور در پرسپولیس و بازی برای این تیم شرایط متفاوتی نسبت به تیم‌های دیگر دارد و هر بازیکن جدیدی که به پرسپولیس می‌آید مسئولیت سنگینی خواهد داشت، چون انتظارات از بازیکنان در این تیم بالا است. به عقیده من بازیکنان جدید مقابل ذوب‌آهن خوب بازی کردند و نشان دادند بی‌دلیل نبوده که به پرسپولیس آمدند. در کل باید به این تیم فرصت دهیم تا بازیکنان جدید و بازیکنان فصل گذشته با هم به هماهنگی صددرصد برسند.

شافعی در پایان درباره بازی بعدی پرسپولیس مقابل فولاد خوزستان گفت: فولاد تیم خوب و پرمهره‌ای است، این تیم بازیکنان خیلی خوبی را جذب کرده و ما در بازی اول این تیم هم دیدیم که بازیکنانی مثل وریا غفوری و اشکان دژاگه روی نیمکت این تیم حضور داشتند، در کل فولاد که تنها نماینده حاضر ایران در لیگ قهرمانان آسیا است، با قدرت مسابقات را شروع کرده و به نظرم یکی از جذاب‌ترین بازی‌های فصل بازی پرسپولیس و فولاد خواهد بود.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.