وینگر تیم فوتبال استقلال از حضورش در این تیم اظهار خوشحالی کرد و گفت: فصل گذشته به تیم ساپینتو در پرتغال یک گل زدم.

‌به گزارش خبرنگار مهر و به نقل از سایت باشگاه استقلال محمد محبی گفت: خوشحالم که به استقلال پیوستم. امیدوارم سال خوبی داشته باشیم. تمام تلاش و انگیزه ام این است که برای استقلال بجنگم و به اهدافی که می‌خواهیم دست پیدا کنیم و امید دارم مثل فصل قبل، سال خوبی را داشته باشیم.

وی ادامه داد: هدف شخصی من از آمدن به استقلال این بود که همان مسیر سال قبل را به جلو ببریم. همه تلاش کنیم که استقلال به حقش برسد. امسال سال جام جهانی است و یک رؤیای بزرگ در سر داریم و امیدوارم با آمدن به استقلال به نتایج بزرگی هم دست پیدا کنم.

محبی در مورد «ریکاردو ساپینتو» سرمربی پرتغالی استقلال هم گفت: فصل قبل ما با تیم ساپینتو بازی داشتیم و رو به روی ایشان قرار گرفتم. در آن بازی یک گل زدم و یک اخراجی هم گرفتم و همین مساله باعث شد تا وقتی که ساپینتو به استقلال آمد، با من صحبت کند.

وینگر استقلال که به صورت قرضی از تیم سانتاکلارا به ایران بازگشته است، تاکید کرد: تمام تلاشم را می‌کنم که استقلال موفق باشد. پروژه آمدن من به این تیم ۷۰ روز طول کشید؛ آن هم به این دلیل بود که مدیران سانتاکلارا تغییر کرده بودند و سرمربی تیم هم تاکید داشت که من در این تیم بمانم. اما بالاخره بعد از گذشت مدت طولانی به استقلال آمدم و امید دارم بتوانم عملکرد خوبی داشته باشم. ‌

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.