سرمربی تیم فوتبال استقلال پس از شکست تیمش برابر سپاهان گفت: رکوردهای استقلال برایم مهم نیست و باید تلاش کنیم در دیدارهای آینده رشد داشته باشیم و عملکردمان بهتر شود.

به گزارش خبرنگار مهر، دیدار تیم‌های فوتبال استقلال و سپاهان در هفته اول بیست و دومین دوره رقابتهای لیگ برتر از ساعت ۱۹ امروز جمعه در ورزشگاه آزادی تهران آغاز شد که این دیدار با برتری ۲ بر صفر زردهای اصفهان به پایان رسید. یاسین سلیمانی (۵۳) و رامین رضائیان (۵۷) برای سپاهان گل زدند.

نشست خبری این دیدار هم با حاشیه همراه بود و از سوی باشگاه استقلال تاکید شد اگر دوربین‌های تلویزیونی در سالن حضور داشته باشند نشست خبری برگزار نخواهد شد. به دنبال این اظهار نظر دوربین‌های تلویزیون محل را ترک کردند.

ریکاردو ساپینتو این نشست در مورد بازی گفت: در نیمه اول خوب بودیم. حریف فرصت زیادی نداشت و تنها یک موقعیت داشت. کنترل خوبی بر بازی داشتیم. سپاهان منتظر اشتباه ما بود تا از آن استفاده کند و از این اشتباهات هم استفاده کرد.

وی با بیان این که بعد از اینکه گل خوردیم تمرکزمان را از دست دایدم و گل دوم هم کار را خیلی برای ما سخت کرد ادامه داد: داور یک پنالتی به سود ما اعلام نکرد و نباید از این اشتباهات کوچک مقابل چنین تیم‌های مرتکب شویم. امیدوارم در آینده عملکرد خوبی داشته باشیم و با تمرکز بالا شرایط را بهبود ببخشیم.

مرد پرتغالی در واکنش به این که این شکست ممکن است تبعاتی برای شما داشته باشد گفت: برای من رکورد خیلی مهم نبود. نباید می‌باختیم، اما باختیم. سعی می‌کنیم بهتر ظاهر شویم و رشد کنیم. رکورد برای من خیلی جالب نیست و امیدوارم در آینده بهتر ظاهر شویم.

سرمربی استقلال در مورد این که برای جبران گل‌های خورده برنامه شما چه بود گفت: بعد از اینکه گل دوم را دریافت کردیم آنها پرس خوبی انجام دادند و ما نمی‌توانستیم کار زیادی انجام دهیم. می‌توانستیم از فضا استفاده کرده و شوت زنی کنیم. به اندازه کافی خوب نبودیم. نیمه اول بازی را دوست داشتم اما وقتی گل خوردیم شرایط تغییر کرد. باید سعی کنیم پیشرفت کرده و بهتر شویم.

نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۱ )