سرمربی تیم فوتبال پیکان اعتقاد دارد که تیمش شایسته برتری برابر ملوان بوده است.

سرمربی تیم فوتبال پیکان اعتقاد دارد که تیمش شایسته برتری برابر ملوان بوده است. به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، سید مجتبی حسینی در نشست خبری بعد از دیدار پیکان مقابل ملوان که با برتری یک بر صفر تیمش همراه بود، گفت: بازی خیلی دشواری بود، همیشه بازی‌های اول سخت و امتیاز گرفتن برای تیم‌ها خیلی مهم است. بازی را خوب شروع کردیم و علیرغم اینکه ملوان تیم منسجمی بود ولی حق ما بود که بازی را ببریم.

وی ادامه داد: توانستیم از موقعیت‌مان استفاده کنیم و یک گل خوب روی توپ‌گیری و حمل سریع زدیم. موقعیت‌های خوب دیگری هم داشتیم که نتوانستیم به ثمر برسانیم. در نیمه دوم به این سمت رفتیم که بازی را خوب حفظ کنیم و موقعیتی به حریف ندادیم. توپ بیشتر در اختیار حریف بود ولی موقعیتی به آنها ندادیم.

حسینی عنوان کرد: در ۱۵ دقیقه آخر ملوان به بازی مستقیم رو آورد که بچه‌ها به خوبی توپ‌های اول را زدند. در نیمه دوم می‌توانستیم تعداد گل‌ها را بیشتر کنیم ولی نشد. خدا را شکر سه امتیاز را بعد از هفته‌ها گرفتیم. جا دارد از زحمات بچه‌ها تشکر کنم، در این مدت تمرینات سختی را پشت سر گذاشتند و امیدوارم این روند را در ادامه لیگ هم داشته باشیم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.