سرمربی تیم فوتبال ملوان بندر انزلی وعده داد تیمش در هفته‌های آتی روند بهتری را پیدا خواهد کرد.

سرمربی تیم فوتبال ملوان بندر انزلی وعده داد تیمش در هفته‌های آتی روند بهتری را پیدا خواهد کرد. به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، مازیار زارع پس از شکست یک بر صفر تیمش مقابل پیکان اظهار داشت: در ابتدای صحبت‌هایم باید برای بازیکن خوب‌مان سبحان پسندیده آرزوی سلامتی کنم که ۱۰ روز پیش از ناحیه رباط صلیبی دچار آسیب‌دیدگی شد. به پیکان هم تبریک می‌گویم. نیمه دوم کنترل بازی را در اختیار داشتیم و اجازه ایجاد موقعیت به حریف ندادیم، هرچند فشردگی پیکان اجازه نفوذ به ما نداد. این اولین بازی لیگ بود و مطمئناً رفته رفته شرایط بهتری پیدا خواهیم کرد.

وی ادامه داد: هنوز فصل نقل‌وانتقالات برای ما تمام نشده است و یکی دو بازیکن به طور حتم باید به جمع‌مان اضافه شوند. نیاز شدیدی به بازیکن داریم و در برخی پست‌ها نیاز به یکی دو بازیکن داریم. رفته رفته ملوان بهتری را خواهید دید.

سرمربی تیم فوتبال ملوان بندر انزلی اشاره کرد: صد درصد به یک مهاجم نیاز داریم. واقعاً در فوتبال ایران کمبود مهاجم داریم. همه تیم‌ها با این مشکل مواجه هستند. خیلی زمان نداریم و فعلاً منتظر می‌مانیم.

زارع درباره درگیری لفظی بین نیمکت‌ها گفت: طبیعی است و فکر می‌کنم اتفاق خاصی رخ نداد. فشار بالاست و چیز مهمی پیش نیامد.

وی درباره بازی تیمش برابر استقلال هم عنوان کرد: سعی می‌کنیم با تمام توان مقابل استقلال بازی کنیم. با شکستی که استقلال مقابل سپاهان متحمل شده کار ما سخت‌تر شده است. تمام تلاش‌مان را می‌کنیم در این بازی سه امتیاز را کسب کنیم. سعی می‌کنیم بهتر شویم، همانطور که در نیمه دوم بازی با پیکان کاملاً توپ و میدان را در اختیار داشتیم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.