نیمه اول دیدار تیم های فوتبال استقلال و سپاهان که از آن به عنوان بازی بزرگ هفته اول نام برده می‌شد در شرایطی به پایان رسید که موقعیت خطرناکی روی دروازه تیم ها ایجاد نشد!

به گزارش خبرنگار مهر، دیدار تیم های فوتبال استقلال و سپاهان در هفته اول بیست و دومین دوره رقابتهای لیگ برتر از ساعت ۱۹ امروز جمعه در ورزشگاه آزادی تهران آغاز شد که نیمه اول این دیدار با تساوی بدون گل به پایان رسید.

در این دیدار استقلال با ترکیب سید حسین حسینی، روزبه چشمی، رافائل سیلوا، جعفر سلمانی، عارف غلامی، رضا میرزایی، ابوالفضل جلالی، مهدی مهدی‌پور، زبیر نیک‌نفس، سجاد شهباززاده و کوین یامگا به میدان رفت.

هر چند انتظار می رفت که دو تیم در نیمه اول فوتبال تماشاگرپسند و زیبایی را به نمایش بگذارند اما خبری از هیجان بزرگ در نیمه اول نبود و تنها در دقیقه پایانی نیمه اول بود که امید نورافکن با شوتی محکم سیدحسین حسینی را به واکنش واداشت و در برگشت فرشاد احمدزاده می توانست دروازه را باز کند اما بازهم حسینی توپ را دفع کرد.

در سایر دقایق بازیکنان دو تیم بیشتر در مرکز زمین توپ را به گردش در آوردند و بازی پربرخوردی را به نمایش گذاشتند اما خبری از فوتبال جذاب و تماشایی نبود تا نیمه اول با تساوی به پایان برسد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.