مهاجم اتریشی تیم فوتبال بولونیا ممکن است به زوردی پیراهن شیاطین سرخ را به تن کند.

مهاجم اتریشی تیم فوتبال بولونیا ممکن است به زوردی پیراهن شیاطین سرخ را به تن کند. به گزارش خبرگزاری تسنیم، باشگاه منچستریونایتد برای تقویت خط حمله خود چشم به جذب مهاجمی دیگر دارد و مهاجم اتریشی تیم فوتبال بولونیا ظاهراً یکی از گزینه‌های مدنظر مدیران این باشگاه انگلیسی است. بر اساس گزارش سایت «گل»؛ اریک تن‌هاخ که در خط حمله‌ تیمش تنها آنتونی مارسیال را دارد و کریستیانو رونالدو هم ساز جدایی کوک کرده، خواهان اضافه شدن مارکو آرناتوویچ مهاجم پیشین تیم‌های وستهام و استوک‌سیتی به ترکیب شیاطین سرخ است.

سرمربی هلندی شیاطین سرخ مهاجم فعلی بولونیا را گزینه مناسبی برای تقویت خط حمله منچستریونایتد می‌بیند و گفته می‌شود این بازیکن ۳۳ ساله هم که فصل پیش ۱۴ گل برای بولونیا به ثمر رساند، به دنبال پیوستن به جمع سرخپوشان شهر منچستر است. بر اساس همین گزارش؛ منچستریونایتد پیشنهاد خود را برای جذب آرناتوویچ ارائه داده است، بازیکنی که تا سال ۲۰۲۴ تحت‌قرارداد بولونیا است.

دنیل برادر و مدیر برنامه‌های مارکو آرناتوویچ در واکنش به شایعه مطرح شده درباره پیشنهاد منچستریونایتد به این مهاجم اتریشی گفت: این حقیقت دارد که یک باشگاه مشهور به مارکو پیشنهاد داده است. من با باشگاه بولونیا در تماس هستم تا ببینم آیا می‌توان این انتقال را محقق کرد!

گفته می‌شود پیشنهاد اولیه منچستریونایتد برای جذب آرناتوویچ از سوی بولونیا رد شده است، پیشنهادی که در حدود ۹ تا ۱۰ میلیون یورو بوده است.

منچستری‌ها همچنین به دنبال به خدمت گرفتن بنجامین ششکو مهاجم ۱۹ ساله سالزبورگ اتریش هستند و او را گزینه‌ای بلندمدت برای تقویت خط حمله شیاطین سرخ می‌بینند. باشگاه اتریشی اما برای فروش این بازیکن اسلوونیایی ۵۰ میلیون پوند درخواست کرده است.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.