ستاره جوان منچستر این روزها شرایط سختی را می‌گذراند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ میسن گرینوود، پدیده ۲۰ ساله منچستریونایتد پس از دستگیری این روزها به ندرت در مکان‌های عمومی دیده می‌شود و فقط کاهی سگ خانواده را برای گردش به بیرون می‌برد.

او اخیرا در اطراف خانه ۳ میلیون پوندی‌اش در چشایر دیده شده است. او که به اتهام تجاوز بازداشت شده بود و به قید وثیقه آزاد است، آخرین بار پشت فرمان یک بنز ۸۵۰۰۰ پوندی دیده شده بود، اخیرا مقابل خانه‌اش همراه با یک سگ دیده شد.

یکی از تماشاچیان این صحنه درباره گرینوود گفت: «میسن از زمان دستگیریکمتر دیده شده است. تحمل چنین اتهاماتی بر علیه او برایش خیلی دشوار است اما پدر و مادرش در تمام مراحل کنارش بوده‌اند. همه منتظر پاسخ پلیس هستند و اگر پلیس بی‌گناهی او را تشخیص بدهد می‌تواند تلاش کند تا به فوتبال حرفه‌ای برگردد.»

گرینوود که در Bowdon, Gtr Manchester زندگی می‌کند بلافاصله پس از دستگیری از سوی منچستریونایتد تعلیق و سپس نوبت به بازی فیفا ۲۲ رسید که او را حذف کند. پس از آن هم نایکی قرارداد خود با این ستاره جوان را فسخ کرد.

بازی Football Manager ۲۲ هم اعلام کرده در آپدیت زمستانی قصد دارند مهاجم ۲۰ ساله را حذف کند.

تمامی اجناس با نام شماره ۱۱ منچستریونایند از سایت رسمی این باشگاه حذف شده و هم‌تیمی‌هایش هم او را در اینستاگرام آنفالو کرده‌اند.

آینده درخشان گرینوود حالا معرض نابودی است. او در سال ۲۰۱۹ و در سن ۱۷ سالگی تبدیل به جوان‌ترین بازیکنی شد که برای منچستریونایتد در لیگ قهرمانان به میدان رفته است.

گرینوود در مجموع در ۱۲۹ بازی برای یونایتد به میدان رفت و ۳۵ گل به ثمر رساند.

بیشتر بخوانید:

رونالدو در همسایگی ایران؟/عکس استوری‌های فلسفی گزینه پرسپولیس؛ این ستاره خیلی زود ایرانی شد!/عکس حمله هواداران پرسپولیس به دراگان اسکوچیچ

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.