یک فوتبالیست روز عروسی خود را از دست داد تا انتقالش به یک تیم جدید را نهایی کند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ محمد بویا تورای، ستاره مالمو، در روز عروسی خود حضور نداشت زیرا داشت با قرارداد دیگری توافق می‌کرد.

ملی‌پوش سیرالئون پس از گذراندن دوره‌ای در چین، تابستان امسال با تیم سوئدی مالمو قرارداد امضا کرد. مالمو خیلی مشتاق بود که این بازیکن ۲۷ ساله در اسرع وقت به تیم برسد و باعث شدند او عروسی خودش را از دست بدهد. گرچه تورای با فرستادن برادرش به جای خود نگذاشت عروس در جشن تنها بماند

این مهاجم در ۲۲ جولای به عنوان بازیکن مالمو معرفی شد و عروسی‌اش یک روز زودتر برگزار شد؛ منهای داماد! خوشبختانه این زوج خوشبخت قبل از اینکه تورای مجبور شود به سوئد سفر کند، عکس‌های عروسی را گرفته بودند. تورای با خنده به روزنامه سوئدی گفت: «ما در ۲۱ جولای در سیرالئون ازدواج کردیم. اما من آنجا نبودم زیرا مالمو از من خواست زودتر به اینجا بیایم. ما از قبل عکس‌ها را گرفتیم. و اینطور به نظر می‌رسید که من آنجا بودم اما در واقع نبودم. برادرم به جای من در روز عروسی حاضر شد.»

او ادامه داد: «سعی می‌کنم هرچه زودتر همسرم را به سوئد و مالمو بیاورم تا اینجا با من زندگی کند.»

این مهاجم امیدوار است که برای ماه عسل در کنار همسرش در هواپیما باشد. اما مشتاقانه منتظر قهرمانی در لیگ است. تورای در پایان خاطرنشان کرد: «ابتدا باید لیگ را ببریم و سپس به ماه عسل بروم.»

این مهاجم اولین بازی خود در مالمو را در مرحله مقدماتی لیگ اروپا در اواسط هفته انجام داد.

بیشتر بخوانید:

گاف باورنکردنی صداوسیما؛ بازیکنان استقلال را نشناختند!/عکس علی دایی: در جوانی استقلالی بودم و الکی نمی‌گویم پرسپولیسی هستم! واکنش خاص مارتین فورد به تحقیر هالک ایرانی

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.