هری ردنپ، سرمربی سابق تاتنهام مدعی شد منچستریونایتد قادر به جذب فرانکی دی یونگ، هافبک بارسلونا، نخواهد بود.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ مدیران باشگاه منچستر یونایتد از زمان باز شدن پنجره نقل و انتقالات در ماه ژوئن به دنبال خرید فرانکی دی یونگ، هابک ۲۵ ساله و هلندی بارسلونا بوده‌اند و مذاکرات فرسایشی طرفین هنوز به نتیجه نرسیده است. به نظر می‌رسد خود این بازیکن تمایلی به انتقال به اولدترافورد ندارد و در صورت جدایی از بارسلونا، حضور در ترکیب چلسی را ترجیح می‌دهد. حالا هری ردنپ فاش کرد از یکی از مدیران منچستریونایتد شنیده که دی یونگ علاقه‌ای به انتقال به این تیم ندارد و او فصل بعد راهی چلسی خواهد شد.

هری ردنپ گفت: "به نظر می‌رسد که فرانکی دی یونگ می‌خواهد به چلسی برود و من می‌دانم که این بازیکن چنین هدفی در سر دارد. به نظر من او در نهایت راهی اولدترافورد نخواهد شد و من این خبر را از یکی از اعضای بلندپایه در باشگاه منچستریونایتد شنیده‌ام. فرانکی دی یونگ تصمیم خود را گرفته و واقعاً می‌خواهد فصل بعد برای چلسی بازی کند.

اگر در نهایت این اتفاق رخ دهد و منچستریونایتد نتواند این بازیکن را در پنجره تابستانی به‌خدمت بگیرد، نمی‌دانم چه سرنوشتی در طول فصل در انتظار این تیم خواهد بود. همچنین من معتقدم اگر چلسی بتواند دی یونگ را در فصل تابستان جذب کند، دست به کار بزرگی زده و این بازیکن قطعا خرید فوق‌العاده‌ای برای این باشگاه در سال‌های آتی خواهد بود."

بیشتر بخوانید:

گاف باورنکردنی صداوسیما؛ بازیکنان استقلال را نشناختند!/عکس علی دایی: در جوانی استقلالی بودم و الکی نمی‌گویم پرسپولیسی هستم! واکنش خاص مارتین فورد به تحقیر هالک ایرانی

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.