دیدارهای روز دوم از هفته اول فصل جدید بوندس‌لیگا با تساوی خانگی گرگ‌ها و پیروزی تیم یونیون برلین در دربی پایتخت آغاز شد.

دیدارهای روز دوم از هفته اول فصل جدید بوندس‌لیگا با تساوی خانگی گرگ‌ها و پیروزی تیم یونیون برلین در دربی پایتخت آغاز شد. به گزارش خبرگزاری تسنیم، در چارچوب دیدارهای هفته نخست فصل جدید لیگ دسته اول فوتبال آلمان، امروز (شنبه) از ساعت ۱۸ به وقت تهران ۵ بازی برگزار شد که در پایان آنها تیم‌های فرایبورگ، ماینتس، مونشن‌گلادباخ و یونیون برلین مقابل رقبا به برتری دست یافتند و مصاف خانگی ولفسبورگ و وردبرمن به تساوی انجامید.

در ورزشگاه فولکس‌واگن آره‌نا، تیم ولفسبورگ برابر میهمانش وردبرمن به تساوی ۲-۲ رضایت داد. انمچا در دقیقه ۱۱ و گیلاووگی در دقیقه ۸۴ برای ولفسبورگ گلزنی کردند و فولکروگ ۲۱ و بیتن‌کورت در دقیقه ۲۳ گل‌های وردبرمن را به ثمر رساندند.

در دیگر بازی مهم امروز فوتبال آلمان، در دربی پایتخت میان تیم‌های یونیون برلین و هرتا برلین، این یونیون بود که میهمانش را با نتیجه ۳ بر یک از پیش رو برداشت.

نتایج سایر بازی‌ها به شرح زیر است:

بوخوم یک - ماینتس ۲ بوروسیا مونشن‌گلادباخ ۳ - هوفنهایم یک آگزبورگ صفر - فرایبورگ ۴

در آخرین بازی امشب از لیگ دسته اول فوتبال آلمان، از ساعت ۲۱ سردار آزمون و یارانش در تیم بایرلورکوزن میهمان بوروسیا دورتموند خواهد بود.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.