مارکوس آلونسو، مدافع چپ چلسی، از توماس توخل درخواست کرده تا امشب برابر اورتون بازی نکند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ بارسلونا قصد تقویت خود در جناح چپ را دارد و به همین دلیل از هفته ها قبل با مارکوس آلونسو، مدافع اسپانیایی چلسی، به توافق رسیده است. مشکل اما توافق با باشگاه لندنی است هرچند که پس از انتقال مارک کوکوریا به چلسی، به نظر می رسد که مسیر برای پیوستن آلونسو به بارسا نیز هموار شده است.

امروز دیاریو اسپورت ادعا کرد که آلونسو از توماس توخل، سرمربی چلسی، درخواست کرده تا امشب برابر اورتون در هفته نخست لیگ برتر به میدان نرود. مدافع اسپانیایی که انتقال خود به بارسا را قطعی می داند، به خاطر ترس از مصدومیت تمایلی برای بازی مقابل اورتون ندارد. او انتظار دارد تا یکی دو روز آینده، مجوز جدایی را بگیرد. تنها یک سال از قرارداد آلونسو باقیمانده و چلسی برای فروش او ۱۵ میلیون یورو می خواهد. مبلغی که بارسلونا با آن موافقت کرده و مشکلی برای پرداختش ندارد.

بارسلونا همچنین امیدوار بود که سزار آسپیلیکوئتا را هم جذب کند اما او روز گذشته قراردادش را دو سال دیگر با چلسی تمدید کرد. دیدار اورتون و چلسی امشب ساعت ۲۱ به وقت تهران در گودیسون پارک برگزار خواهد شد.

بیشتر بخوانید:

گاف باورنکردنی صداوسیما؛ بازیکنان استقلال را نشناختند!/عکس علی دایی: در جوانی استقلالی بودم و الکی نمی‌گویم پرسپولیسی هستم! واکنش خاص مارتین فورد به تحقیر هالک ایرانی

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.