شاگردان میکل آرتتا با پیروزی در خانه یکی از تیم‌های سرسخت جزیره، فصل جدید لیگ برتر انگلیس را آغاز کردند.

شاگردان میکل آرتتا با پیروزی در خانه یکی از تیم‌های سرسخت جزیره، فصل جدید لیگ برتر انگلیس را آغاز کردند. به گزارش خبرگزاری تسنیم، بازی افتتاحیه فصل ۲۳-۲۰۲۲ لیگ برتر انگلیس، شب گذشته (جمعه) میان تیم‌های کریستال پالاس و آرسنال برگزار شد که این بازی را آرسنال با پیروزی ۲ بر صفر برابر میزبانش به پایان رساند.

آرسنالی‌ها که به لطف خریدهای بزرگ تابستانی‌شان از جمله گابریل ژسوس و مارکینیوش امید زیادی به کسب نتیجه در فصل جدید و بازگشت به جمع نمایندگان انگلیس در لیگ قهرمانان اروپا دارند، ابتدا با گلزنی گابریل مارتینلی در دقیقه ۲۰ از میزبان خود پیش افتادند. برتری شکننده توپچی‌ها تا پنج دقیقه به پایان بازی ادامه داشت تا اینکه اشتباه بازیکن کریستال پالاس، مارک گوئهی برای باز کردن دروازه خود با حرکتی که اولکساندر زینچنکو دیگر بازیکن جدید توپچی‌ها آغاز کرده بود، خیال میکل آرتتا و شاگردانش را از بابت کسب اولین سه امتیاز فصل آسوده کرد.

در ادامه بازی‌های هفته نخست لیگ برتر انگلیس، امروز ۶ بازی برگزار می‌شود که در اولین آنها از ساعت ۱۶ به وقت تهران لیورپول میهمان فولام خواهد بود. در ۴ بازی بعدی که از ساعت ۱۸:۳۰ به صورت همزمان آغاز می‌شوند بورنموث میزبان استون‌ویلا است، لیدز در خانه به مصاف ولورهمپتون می‌رود، نیوکاسل از ناتینگهام فارست تازه برگشته لیگ برتر انگلیس پذیرایی می‌کند، تاتنهام آنتونیو کونته در لندن برابر ساوتهمپتون قرار می‌گیرد. در آخرین بازی نیز از ساعت ۲۱ چلسی میهمان اورتون خواهد بود.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.