دو بازیکن کهنه‌کار بارسلونا برای کمک به این باشگاه حاضر به کم کردن دستمزدشان هستند.

دو بازیکن کهنه‌کار بارسلونا برای کمک به این باشگاه حاضر به کم کردن دستمزدشان هستند. به گزارش خبرگزاری تسنیم، باشگاه بارسلونا در حال گذر از یک دوره سخت به لحاظ اقتصادی است و خوان لاپورتا رئیس باشگاه برای کم کردن بدهی‌های این باشگاه تاکنون دو اهرم اقتصادی را فعال کرده‌ است. مدیران باشگاه همچنان روی کار بر مواردی همچون کم کردن دستمزد بازیکنان خود هستند تا بتوانند در کنار رعایت بازی جوانمردانه مالی، اسامی بازیکنان جدیدشان را هم در لالیگا ثبت کنند.

نشریه «موندو دپورتیوو» چاپ کاتالونیا خبر داد؛ سرخیو بوسکتس ۳۴ ساله و جرارد پیکه ۳۵ ساله از ایده کاهش دستمزدشان به منظور کمک به باشگاه بارسلونا استقبال می‌کنند. طبق این گزارش؛ هر دو بازیکن در دیداری که با مدیران باشگاه داشته‌اند، آمادگی خود را برای این کار نشان داده‌اند و مدیران بارسا می‌دانند که می‌توانند روی آنها برای کمک به اجرای بازی جوانمردانه مالی لالیگا حساب کنند.

شاگردان ژاوی هرناندس که یکشنبه شب پیش رو در ورزشگاه نوکمپ و در جام خوان‌ گامپر به مصاف پوماز مکزیک خواهند رفت، در تاریخ ۲۲ مرداد فصل جدید لالیگا را با انجام بازی مقابل رایو وایکانو آغاز خواهند کرد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.