یکی از مدیران پیشین باشگاه‌های ایران ضمن برشمردن مواردی، از مهدی تاج خواست که از انتخابات ریاست فدراسیون فوتبال انصراف دهد.

یکی از مدیران پیشین باشگاه‌های ایران ضمن برشمردن مواردی، از مهدی تاج خواست که از انتخابات ریاست فدراسیون فوتبال انصراف دهد. به گزارش خبرگزاری تسنیم، صادق رئیسی‌کیا کارشناس حقوقی کشورمان و مدیرعامل پیشین باشگاه راه‌آهن یادداشتی به شرح زیر در اختیار تسنیم قرار داد که عیناً می‌خوانید.

«جناب آقای مهدی تاج

درود بر شما

یقین دارم به عنوان یک ایرانی و یک مسلمان و یک دلسوز برای ورزش و فوتبال کشور، منافع ملی و مطالبات مردمی و سرمایه اجتماعی ورزش کشور را بر هر چیز دیگری از جمله بر خودتان و بر حضورتان در انتخابات فدراسیون فوتبال ترجیح می‌دهید. بعنوان یک کارشناس که البته نسبت به بخشی از عملکرد گذشته شما نقد جدی دارد اخبار و دیدگاه‌های شما و موافقان و مخالفان شما را درباره انتخابات فدراسیون فوتبال به دقت دنبال می‌کنم.

آنچه که جنابعالی در ابتدای امر، بعنوان دلایل حضور خود در این دوره از انتخابات فدراسیون فوتبال، مطرح فرمودید عملاً منتفی است. هیچکدام از دلایلی که که برای حضور خود در عرصه انتخابات مطرح فرمودید اکنون در صحنه اجتماعی و اجرایی و ورزشی کشور اعتبار و وزن لازم را برای موفق بودن شما ندارد.

بسیاری از اهالی ورزش و فوتبال آشکارا حضور شما در فدراسیون فوتبال را مفید ندانسته‌اند. دولتمردان زیادی موافق حضور شما در فدراسیون فوتبال در این دوره نیستند. تعداد نمایندگان مجلس که با حضور شما در فدراسیون فوتبال موافق و همراه نیستند زیاد است. حجم مخالفت با حضور شما در فدراسیون فوتبال در رسانه‌ها و افکار عمومی نیز بسیار زیاد است.

در تیم ملی فوتبال در آستانه حضور در جام جهانی ، پراکندگی‌های تأسف‌آوری رخ داده که اخیراً بدنبال استوری بعضی بازیکنان به انتخابات فدراسیون فوتبال نیز پیوند خورده است. صدور رأی پرونده ویلموتس که حجم خسارت وارده به فوتبال ایران را عملاً تا نزدیک به سه برابر میزان پرداخت‌های اولیه به ویلموتس و همکارانش افزایش داده برای جنابعالی که بخشی از اجزا منعقد کننده آن قرارداد بودید حساسیت بسیار زیادی را مطرح کرده است.

حضور بانوان در ورزشگاه‌های فوتبال که بعنوان یکی از دلایل حضور خود در انتخابات مطرح کردید چیزی است که لزوماً نیازی به حضور شما ندارد. این مسئله‌ای است که دولت جمهوری اسلامی ایران به آن متعهد بوده و اکنون هم در حال انجام است و دولت کنونی نیز همانگونه که وزیر ورزش کشور اعلام کرد به اجرای آن متعهد است.

بازگشت سرخابی‌ها به مدار حضور در مسابقات آسیایی با توجه به رأی نهاد کنترل مجوز حرفه‌ای کنفدراسیون فوتبال آسیا در این فصل اساساً چه شما رئیس باشید چه دیگران، شدنی نیست و بدیهی است برای فصل‌های بعد با تحقق شرایط و الزامات مربوطه انجام شدنی خواهد بود و در این حالت، باز هم تفاوتی نمی‌کند که شما رئیس فدراسیون باشید یا دیگری.

ملاحظه می‌فرمایید که نشانه‌ها بیانگر آن است که برای حضور در فدراسیون فوتبال با کمترین میزان همراهی از ناحیه مردم و دولت و جامعه ورزش و فوتبال، روبه‌رو هستید.

شما در یکی از مصاحبه‌های اخیر خود به نظرسنجی برنامه نود درباره مربی خارجی استناد کردید و این نشان می‌دهد به نظرسنجی اهمیت می‌دهید. تقاضا دارم با همان باور به پایین بودن همراهی مردم و دولت و مجلس با خود برای ریاست فدراسیون فوتبال، نیم نگاهی بیفکنید و همانند گذشته به لزوم حفظ انسجام ملی برای برخورداری از یک فدراسیون فوتبال قدرتمند و یک تیم ملی منسجم در جام جهانی قطر اهتمام بورزید و بر همین اساس به جنابعالی پیشنهاد می‌کنم در جهت خدمت به فوتبال کشور در این برهه از نامزدی خود برای ریاست فدراسیون فوتبال اعلام انصراف بدهید».

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.