کارلو آنچلوتی، سرمربی رئال مادرید، معتقد است که شرایط آینتراخت فرانفکورت در دیدار سوپر جام اروپا از این تیم بهتر است.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ رئال مادرید چهارشنبه هفته آینده در دیدار سوپر جام اروپا به مصاف آینتراخت فرانکفورت خواهد رفت تا فاتح این جام مشخص شود. در حالی که رقابت‌های لالیگا قرار است از جمعه هفته آینده آغاز شود و رئال بامداد دوشنبه دو هفته دیگر در اولین دیدارش در این مسابقات، به میدان خواهد رفت اما بوندسلیگا از امشب بار دیگر آغاز خواهد شد و آنچلوتی معتقد است که این اتفاق به سود حریفش در دیدار سوپر جام خواهد بود. سرمربی رئال مادرید در گفتگو با سایت رسمی یوفا اظهار داشت:« شرایط آینتراخت از رئال بهتر است چون آنها فصل را زودتر شروع می‌کنند اما ما برای قهرمانی بازی می‌کنیم. نگاه ما رو به جلوست و کاری به اتفاقاتی که در گذشته رخ داده نداریم.» این مربی ایتالیایی با اشاره به موفقیت‌های فصل گذشته این تیم اضافه کرد:« پیروزی‌های فصل گذشته باورهای ما را بیش از پیش تقویت کرد اما ما در حال حاضر باید روی دیدارهایی که در پیش داریم تمرکز کنیم. در طول فصل آینده شانس قهرمانی در شش جام را خواهیم داشت و می‌خواهیم برای فتح همه آنها بجنگیم.»

او با تمجید از عملکرد آینتراخت در لیگ اروپای فصل گذشته گفت:« آنها سال قبل توانستند دستاوردی خاص داشته باشند چون جزو مدعیان به حساب نمی‌آمدند. آنها بازی‌های خوبی انجام دادند و موفق شدند با استفاده از ضد حملات در نوکمپ برابر بارسلونا پیروز شوند.» آنچلوتی درباره نمایش درخشان و خاطره‌انگیز رئال در لیگ قهرمانان نیز اظهار داشت:« تمامی بازگشت‌هایی که داشتیم در ورزشگاه خودمان و به لطف هواداران بود. ما همیشه باور داریم و هرگز تسلیم نمی‌شویم. ما برابر تیم‌های قدرتمندی بازی کردیم. حالا آماده هستیم و این تیم در شرایط خوبی است. حس خوشحالی و لذت پس از قهرمانی در لیگ قهرمانان به قدری زیاد است که حس می‌کنید نباید بگذارید کسی جای شما را بگیرد و این انگیزه‌ای برای حفظ روند پیروزی است.»

بیشتر بخوانید:

اختلاف سردار آزمون و طارمی بیشتر شد شما به‌جای بهروز عطایی؛می‌توانستید کسی را خط بزنید؟ پیروزی پرگل استقلال با سیستم مورد علاقه ساپینتو

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.