مالک پرحاشیه باشگاه مونتزا می‌گوید که داوران ایتالیایی فصل گذشته حق تیم او را خوردند و مانع صعودش به سری A شدند.

مالک پرحاشیه باشگاه مونتزا می‌گوید که داوران ایتالیایی فصل گذشته حق تیم او را خوردند و مانع صعودش به سری A شدند. به گزارش خبرگزاری تسنیم، سیلویو برلوسکونی مالک سابق باشگاه میلان و مالک فعلی تیم مونتزا که تیمش در پایان فصل گذشته از طریق پلی‌آف سری B جواز صعود به سری A را کسب کرد، در گفت‌و‌گو با شبکه RTL مدعی شد که تیم او با یک سال تأخیر به دسته اول فوتبال ایتالیا صعود کرده است، چون داوران مانع از رخ دادن این اتفاق شدند.

او گفت: ما یک سال پیش باید به سری A صعود می‌کردیم اما متأسفانه داور آخرین بازی‌مان در آن فصل گل ما را مردود دانست. در نهایت اما این اتفاق رخ داد و حالا ما صعود کرده‌ایم. من امیدوارم که حضورمان در این لیگ تداوم داشته باشد و به لطف خریدهایی که انجام داده‌ایم، فصل بعد هم در سری A باشیم.

برلوسکونی در حالی درباره بقای تیمش در سری A ابراز امیدوار کرد کرد که پیش از این درباره قهرمانی آن در کالچو و سپس فتح اروپا رؤیا پردازی می‌کرد. او اعتراف کرد که اظهارات قبلی‌اش را خیلی نباید جدی گرفت.

نخست وزیر سابق ایتالیا افزود: اروپا؟ حرف‌هایی که چند وقت قبل زدم فقط شوخی بودند.

مونتزا تابستان امسال بالغ بر ۲۰ میلیون یورو صرف خرید بازیکنان جدید مانند آندره‌آ کاربونی، جانلوکا کاپراری، آلسیو کرانیو، استفانو سنسی و متئو پسینا کرد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.