سرمربی پیشین تیم ملی فوتسال به شدت از عملکرد مهدی تاج در فدراسیون فوتبال ایران و همچنین کنفدراسیون فوتبال آسیا انتقاد کرد.

سرمربی پیشین تیم ملی فوتسال به شدت از عملکرد مهدی تاج در فدراسیون فوتبال ایران و همچنین کنفدراسیون فوتبال آسیا انتقاد کرد. حسین شمس درباره شکست تیم قند کاترین آمل در هفته اول لیگ برتر فوتسال، به خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم گفت: تیم شرایط خوبی دارد، اما با اتفاقاتی که برابر کراپ الوند افتاد، کم‌کم از کار فنی و جوانگرایی ناامید می‌شویم و باید به سراغ کارهای دیگر برویم. نمی‌دانم چه اتفاقی در رختکن داوران افتاد که قضاوت آنها در نیمه دوم تغییر کرد و خود قزوینی‌ها هم به تصمیمات داور می‌خندیدند! داور بیشتر از ۱۰ اشتباه مرتکب شد و پنالتی ما را اعلام نکرد.

داور دیدار با کراپ الوند را باید مادام‌العمر محروم کنند وی با انتقاد از قضاوت فرزین صالح و کمک‌هایش در دیدار با کراپ الوند ایرانیان عنوان کرد: بازیکن حریف باید از زمین اخراج می‌شد که داور خطا هم اعلام نکرد. اینها مالکان باشگاه‌های فوتسال را از تیمداری پشیمان می‌کنند. نظارت‌ها باید قوی‌تر شود و ما به فدراسیون فوتبال و کمیته داوران امیدواریم. شکایت خودمان را مطرح کردیم و باید داور را مادام‌العمر محروم کنند.

کسانی که جرأت رویارویی با مردم را نداشتند، چه شده که از خانه‌های خود بیرون آمده‌اند؟ سرمربی پیشین تیم ملی فوتسال درخصوص ثبت‌نام نامزد‌ها برای ریاست فدراسیون فوتبال اظهار داشت: باید ببینیم صلاحیت کدام نامزدها تأیید می‌شود. برخی‌ با کارنامه عجیبی ثبت‌نام کرده‌اند و نمی‌دانم چه اتفاقی افتاده که مجدداً از خانه‌های خود بیرون آمده‌اند. کسانی که جرأت نمی‌کردند با مردم روبه‌رو شوند، حالا وارد انتخابات شده‌اند. اسامی خوبی مانند عزیزالله محمدی، واعظ آشتیانی و علیرضا اسدی میان نامزدها دیده می‌شود و آنها می‌توانند فوتبال را نجات بدهند.

بیماری تاج چگونه ناگهان برطرف شد؟ شمس در مورد انتقادات نسبت به ثبت‌نام مهدی تاج خاطرنشان کرد: زمانی که او در بیمارستان بستری شد، همراه با علی پروین و عزیزی خادم به ملاقات تاج رفتیم و همه به وی گفتند صلاح نیست در فوتبال بمانی. تاج همان زمان استعفا کرد، اما نمی‌دانم بیماری او چگونه به‌صورت ناگهانی برطرف شد. تاج مشکلات زیادی به وجود آورد و فراموش نکرده‌ایم که به‌زودی باید مبلغ ۳۰۰ میلیارد تومان به حساب ویلموتس واریز شود.

نهادهای نظارتی می‌گفتند امضاکنندگان قرارداد ویلموتس باید پول او را پرداخت کنند وی با انتقاد از مدیرانی که به مسئولان پیشین فدراسیون فوتبال اجازه فعالیت مجدد داده‌اند، عنوان کرد: نهادهای نظارتی پیش‌تر اعلام کردند کسانی که قرارداد ویلموتس را امضا کرده‌اند، خودشان باید پول او را پرداخت کنند که این موضوع را فراموش کرده‌اند. پس از اتفاقاتی که در حاشیه دیدار ایران - لبنان در مشهد رخ داد، همه دستور دادند که موضوع باید پیگیری شود. با این حال مقصران اصلی همچنان به کار خود ادامه می‌دهند و انگار به دفتر یک مقام مهم متصل هستند.

افتضاحی در کمیته فوتسال AFC به وجود آمد که فوتسال آسیا را به تعطیلی کشاند مدرس AFC همچنین به عملکرد مهدی تاج در رأس کمیته فوتسال و فوتبال ساحلی کنفدراسیون فوتبال آسیا تاخت و گفت: آن افتضاح در کمیته فوتسال کنفدراسیون فوتبال آسیا به وجود آمد که فوتسال آسیا را به تعطیلی کشاند. گیتی‌پسند با آن همه خرجی که کرد، آماده جام باشگاه‌های آسیا شد که گفتند مسابقات لغو شده و تاج از این باشگاه حمایت نکرد. به قول حاج‌رضایی ثبت‌نام کسانی که باید پول ویلموتس را پرداخت کنند و محاکمه شوند، وقاحت است.

کسانی که کارنامه آنها خیانت کامل است، می‌خواهند پست‌ها را اِشغال کنند شمس با اشاره به استعفای رئیس پیشین دپارتمان فوتسال AFC در اعتراض به تصمیم رئیس کمیته فوتسال این کنفدراسیون به تسنیم گفت: علی تارقلی‌زاده چهره‌ای ملی است و هر کاری برای آبروی فوتسال انجام می‌دهد. او ۲۰ سال در AFC خدمت کرد، اما کسانی هستند که کارنامه آنها تماماً خیانت است و می‌آیند تا پست‌ها را اِشغال کنند.

لیگ برتر فوتسال می‌تواند تیم ملی قدرتمندی تشکیل بدهد وی درخصوص آماده‌سازی ضعیفی که کمیته فوتسال برای تیم ملی ایران تدارک دیده است، اظهار داشت: عراق و اندونزی از این کشور به آن کشور سفر می‌کنند و دیدارهای دوستانه زیادی دارند. ویژگی مثبت فوتسال ایران این است که لیگ برتر ما بسیار قوی است و این لیگ می‌تواند تیم ملی قدرتمندی شکل دهد. حتی اگر بازی تدارکاتی برای تیم ملی پیدا نشود، کادر فنی می‌تواند بازیکنان خوبی از لیگ برتر به تیم ملی دعوت کند.

نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۱ )