با عقب نشینی باشگاه اینتر از جذب پائولو دیبالا، به نظر می‌رسد که شیاطین سرخ برای عقد قرارداد با این ستاره آرژانتینی دست به کار شده‌اند.

با عقب نشینی باشگاه اینتر از جذب پائولو دیبالا، به نظر می‌رسد که شیاطین سرخ برای عقد قرارداد با این ستاره آرژانتینی دست به کار شده‌اند. به گزارش خبرگزاری تسنیم، در حالی که تا دو سه هفته قبل از پائولو دیبالا به عنوان یکی از اهداف اصلی باشگاه اینتر در بازار نقل و انتقالات تابستانی نام برده می‌شد، اکنون به نظر می‌رسد که نایب قهرمان فصل گذشته سری A دیگر تمایلی به جذب این بازیکن آرژانتینی ندارد. حداقل از صحبت‌های اخیر جوزپه ماروتا مدیر اجرایی باشگاه اینتر اینگونه برمی‌آید که دیبالا دیگر جایی در فهرست بازیکنان مدنظر نراتزوری ندارد.

ماروتا در یک نشست خبری درباره احتمال اقدام اینتر برای جذب هافبک هجومی پیشین یوونتوس که در انتهای فصل گذشته قراردادش با این تیم به پایان رسید، به خبرنگاران گفت: پائولو یک فرصت بود اما امروز ساختار هجومی تیم خوب است. ما اما همچنان برای او احترام فراوانی قائلیم. ما باید برای ثبات بخشید به ساختار مالی تیم تلاش کنیم اما این بدان معنا نیست که نباید تیمی با پتانسیل رقابت باشیم.

با توجه به اظهارات ماروتا به نظر می‌رسد که خرید دیبالا به طور کلی از دستور کار باشگاه اینتر خارج شده است و اکنون گمانه‌زنی‌های جدیدی درباره آینده این بازیکن صورت می‌گیرد که یکی از مهمترین آنها توسط جان لوکا دی‌مارتزیو خبرنگار معروف ایتالیایی بوده است. او مدعی شده است که دیبالا پس از کنار کشیدن اینتر، در حال ارزیابی شانس خود برای پیوستن به منچستریونایتد است. با توجه به ابراز تمایل کریستیانو رونالدو برای جدایی از منچستریونایتد، شیاطین سرخ قطعاً در حال شناسایی گزینه‌هایی برای پر کردن جای خالی ستاره پرتغالی هستند و دیبالا یکی از گزینه‌هایی است که می‌تواند در فهرست آنها قرار بگیرد به خصوص که جذب او او با توجه به آزاد بودنش کار آسان‌تری است.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.