سه بازیکن تیم فوتبال رئال مادرید در آستانه امضای قراردادی جدید با این باشگاه قرار دارند.

سه بازیکن تیم فوتبال رئال مادرید در آستانه امضای قراردادی جدید با این باشگاه قرار دارند. به گزارش خبرگزاری تسنیم، باشگاه رئال مادرید که در حال برنامه‌ریزی برای حفظ بازیکنان کلیدی خود است، در آستانه تمدید قرارداد سه بازیکن خود قرار دارد. فابریتزیو رومانو خبرنگار سرشناس ایتالیایی و کارشناس نقل‌وانتقالات فوتبال اروپا خبر داد؛ رودریگو، ادر میلیتائو و وینیسیوس جونیور در آستانه امضای قرارداد جدید با رئال مادرید هستند. طبق گزارش رومانو؛ وینیسیوس تا سال ۲۰۲۶، میلیتائو تا سال ۲۰۲۸ و رودریگو تا سال ۲۰۲۸ در رئال مادرید ماندنی خواهند شد و در قرارداد هر سه آنها بند فسخ یک میلیارد یورویی گنجانده خواهد شد.

در سوی دیگر انتقال لوکا یوویچ به فیورنتینا قطعی شده است و دو باشگاه رئال مادرید و فیورنتینا برسر انتقال قطعی این مهاجم صربستانی به جمع بنفش‌پوشان فلورانس به توافق نهایی رسیدند. رومانو خبر داد؛ یوویچ ۲۴ ساله با قراردادی دو ساله با قابلیت تمدید برای دو سال دیگر به فیورنتینا در سری A ملحق خواهد شد. رئال مادرید از انتقال بعدی یوویچ ۵۰ درصد از مبلغ انتقال او سهم خواهد گرفت.

لوکا یوویچ که تابستان ۲۰۱۹ با قراردادی ۶ ساله به ارزش ۶۰ میلیون یورو از اینتراخت فرانکفورت به رئال مادرید پیوست، در این تیم نتوانست آن‌طور که باید خودی نشان دهد و با وجود کریم بنزما و وینیسیوس جونیور فرصت زیادی هم برای بازی پیدا نکرد.

یوویچ در نیمه دوم فصل ۲۱-۲۰۲۰ بود که با قرارداد قرضی ۶ ماهه به اینتراخت فرانکفورت بازگشت و در ادامه تابستان گذشته به جمع رئالی‌ها بازگشت اما در فصل اخیر هم تنها در ۱۹ بازی از رقابت‌های مختلف توسط کارلو آنچلوتی مورد استفاده قرار گرفت و آمار یک گل زده و سه پاس گل را از خود برجای گذاشت.

این مهاجم صربستانی که تا سال ۲۰۲۵ تحت قرارداد رئال مادرید است، تاکنون در ۵۱ بازی برای این تیم به میدان رفته و تنها توانسته است سه گل برای کهکشانی‌ها به ثمر برساند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.