باشگاه اینتر هافبک ارمنستانی تیم فوتبال رم و دروازه‌بان تیم آژاکس آمستردام را به خدمت گرفت.

باشگاه اینتر هافبک ارمنستانی تیم فوتبال رم و دروازه‌بان تیم آژاکس آمستردام را به خدمت گرفت. به گزارش خبرگزاری تسنیم، فابریتزیو رومانو خبرنگار ایتالیایی شبکه اسکای اسپورت ایتالیا اعلام کرد که باشگاه اینتر نام هنریک مخیتاریان و آندره اونانا را به‌عنوان بازیکنان جدیدش در سازمان لیگ ایتالیا به ثبت رسانده است.

باشگاه اینتر هنوز جذب این دو بازیکن را به‌صورت رسمی اعلام نکرده است، اما طبق ادعای رومانو، هر دو بازیکن که تا پایان فصل قبل با تیم‌‌های‌شان قرارداد داشتند به‌عنوان بازیکن آزاد به نراتزوری پیوسته‌اند.

اونانای ۲۵ ساله که در آژاکس دوران پرفراز و نشیبی داشت، با وجود تلاش مدیران باشگاه هلندی برای نگه داشتن او در آمستردام، ماه ژانویه سال جاری با اینتر به توافق رسید. مخیتاریان هم با وجود نقش پررنگی که در قهرمان فصل گذشته تیم فوتبال رم در لیگ کنفرانس اروپا داشت، ترجیح داده است به تیمی برود که فصل آینده در لیگ قهرمانان اروپا حضور داشته و شانس بیشتری برای قهرمانی در سری A‌ دارد.

باشگاه اینتر اما در اولین روز آغاز به کار رسمی بازار نقل‌وانتقالات تابستانی در فوتبال ایتالیا، قرارداد کریستین اصلانی هافبک ۲۰ ساله آلبانیایی تیم امپولی را هم در سازمان لیگ ایتالیا ثبت کرد. نراتزوری علاوه بر این سه بازیکن، روملو لوکاکو مهاجم بلژیکی تیم چلسی را هم برای یک فصل قرض گرفته است.

در همین حال فابریتزیو رومانو ادعا کرده بازیکن بعدی که اینتر جذب خواهد کرد، رائول بلانووا از تیم کالیاری است.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.