قراردادهای میلیاردی و سنگین در فوتبال ایران واکنش فدراسیون فوتبال و اشاره این فدراسیون به قراردادی در حدود ۳۰ میلیارد تومان را در پی داشت.

به گزارش خبرنگار مهر، عقد قراردادهای کلان و میلیاردی با بازیکنان در لیگ ایران همزمان با شروع نقل و انتقالات تابستانی بالا گرفته و اعداد و ارقام عجیبی از بعضی از بازیکنان و باشگاه‌ها شنیده می‌شود.

فدراسیون فوتبال برای مقابله با این قراردادها، به روش آزمون پس داده «سقف قرارداد» روی آورد؛ روشی که سال‌ها پیش در ایران اجرا شد و نتایج معکوسی هم داشت.

حسن کامرانی فر دبیر کل فدراسیون فوتبال یکی از مدافعان سقف قرارداد در فوتبال است. او گفت: سقف قرارداد می‌تواند بازدارنده باشد. این سقف نبود و دیدیم که چه اتفاقی در فوتبال افتاد.

کامرانی فر درباره اینکه در حال حاضر قراردادهای ۲۵ میلیارد تومانی امضا می‌شود، تاکید کرد: من بیشترش را هم شنیده‌ام؛ ۲۹ میلیارد هم شنیده‌ام.

وی سپس بلافاصله گفت که این مبلغ برای دو فصل است.

دبیر کل فدراسیون فوتبال همچنین اظهار کرد: برای ثبت بازیکن خارجی باید ضمانت بگذارند. قرارداد با مربیان و بازیکنان خارجی باید ضمانت داشته باشند. مدیران باشگاه‌ها می‌توانند در این بحث حضور داشته باشند و یک بحث کارشناسی انجام بشود. به شخصه موافق سقف قرارداد هستم.

نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۲ )