رئیس پیشین باشگاه بایرن مونیخ معتقد است بارسلونا باید دست از ارائه پیشنهادات جدید به بایرن برای جذب لواندوفسکی بکشد، چرا که این مهاجم لهستانی در این تیم خواهد ماند.

رئیس پیشین باشگاه بایرن مونیخ معتقد است بارسلونا باید دست از ارائه پیشنهادات جدید به بایرن برای جذب لواندوفسکی بکشد، چرا که این مهاجم لهستانی در این تیم خواهد ماند. به گزارش خبرگزاری تسنیم، اولی هوینس در گفت‌وگو با شبکه تلویزیونی «اسکای اسپورت» آلمان درباره آینده حرفه‌ای مهاجم لهستانی بایرن مونیخ که با وجود تحت‌ قرارداد بودنش تا سال ۲۰۲۳ به دنبال ترک این تیم و پیوستن به بارسلونا است، گفت: آن‌طور که اوضاع در مونیخ پیش می‌رود و با توجه به آنچه که در چندین گفت‌وگو شنیدم، بارسلونا باید از ارائه پیشنهادهای بیشتر برای جذب لواندوفسکی خودداری کند. فکر می‌کنم اظهارات الیور کان (مدیر اجرایی باشگاه بایرن مونیخ)، هربرت هاینر (رئیس باشگاه بایرن مونیخ) و حسن صالیحمیدزیچ (مدیر ورزشی تیم بایرن) مبنی بر اینکه لواندوفسکی باید به قراردادش عمل کند، واضح بوده است.

وی همچنین در مورد اینکه آیا لواندوفسکی با تلاش برای تحمیل علنی علاقه‌اش برای جدایی از بایرن، اعتبارش را تا حدود زیادی نزد هواداران این تیم از دست داده است یا خیر، اظهار داشت: اگر در این مورد صحبت کنم، فقط باعث شعله‌ورتر شدن آتش خواهم شد. باشگاه بایرن مونیح چیزی در این مورد نگفته است و من هم نخواهم گفت.

رئیس پیشین باشگاه بایرن مونیخ همچنین در گفت‌وگو با نشریه «بیلد» آلمان، درباره اعتصاب احتمالی لواندوفسکی ۳۳ ساله و احتمال شرکت نکردنش در تمرینات پیش‌فصل بایرن خاطرنشان کرد: لواندوفسکی بیمار نیست و بهانه دیگری برای حاضر نشدن در تمرینات ندارد. روبرت یک ورزشکار است و همیشه رفتار بی‌نظیری داشته است. من مطمئن هستم که او فصل آینده برای بایرن بازی خواهد کرد.

لواندوفسکی ۳۳ ساله شب گذشته (چهارشنبه) ملاقاتی با ژاوی سرمربی بارسلونا در رستورانی در جزیره ایبیسای اسپانیا داشته است. اینکه این ملاقات تصادفی بوده یا از پیش برنامه‌ریزی شده بود، هنوز مشخص نیست.

بهترین بازیکن جهان به انتخاب فیفا تاکنون در ۳۷۴ بازی، آمار ۳۴۴ گل زده و ۷۲ پاس گل را با پیراهن سرخ بایرن از خود بر جای گذاشته است.

او تاکنون به بایرن برای کسب ۱۹ جام مختلف از جمله ۸ قهرمانی در بوندس‌لیگا و یک قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا کمک کرده است.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.