رئیس کمیته تدوین مقررات فدراسیون فوتبال گفت اساسنامه این فدراسیون نیاز به اصلاحاتی دارد که پس از انتخاب رئیس جدید دنبال خواهد شد.

رئیس کمیته تدوین مقررات فدراسیون فوتبال گفت اساسنامه این فدراسیون نیاز به اصلاحاتی دارد که پس از انتخاب رئیس جدید دنبال خواهد شد. هوشنگ نصیرزاده در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم درباره بازگشتش به کمیته تدوین مقررات فدراسیون فوتبال و برنامه‌هایش برای حضور در این کمیته اظهار داشت: آقای براتی برای تهیه مقررات فوتبال از جمله اساسنامه زحماتی زیادی را متحمل شد. در این مدت نیاز است آیین‌نامه نقل‌وانتقالات فدراسیون فوتبال و همچنین آیین‌نامه انضباطی و اخلاق به‌روزرسانی شوند که بتوانیم از استانداردهای جدیدی که فیفا برای فوتبال جهان تجویز کرده است، بهره بگیریم.

وی افزود: این کمیته نیاز به چند عضو دیگر دارد که دو نفر از اساتید دانشگاهی که زبان فرانسه و آلمانی می‌دانند، به مجموعه ما اضافه خواهند شد. تمام کمیته‌ها در فدراسیون بنا به صراحت اساسنامه نیاز به حضور یک خانم هم دارند و بابت همین دنبال فرد مناسبی هستیم تا به ما کمک کند.

رئیس کمیته تدوین مقررات فدراسیون فوتبال درباره اینکه اصلاح آیین‌نامه‌ها چقدر زمان نیاز دارد، گفت: با توجه به علاقه‌مندی خودم به این حوزه، برخی از این مقررات را قبلاً با اینکه مسئولیت نداشتم، تا حدودی تهیه کرده‌ام و برای تصویب عرضه خواهیم کرد. از آقای براتی هم خواستیم با توجه به تجربیاتی که دارد، به مجموعه ما کمک کند.

نصیرزاده همچنین درباره اساسنامه فدراسیون فوتبال و اینکه برخی ماده‌ها و بندهای آن نیاز به اصلاح مجدد دارد تا برخی ایرادهای آن برطرف شود، اظهار داشت: درباره اساسنامه باید منتظر رئیس جدید باشیم. در اجرای اساسنامه در برخی موارد نیاز به اصلاحات احساس شده است که اگر رئیس جدید انتخاب شد و هیئت رئیسه را تکمیل کرد، آن اتفاق هم بنا به صلاحدید هیئت رئیسه رخ خواهد داد، اما فعلاً صحبت کردن درباره اساسنامه زود است.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.