مصطفی آجورلو مدیرعامل باشگاه استقلال در حاشیه مراسم انعقاد قرارداد سرمربی جدید آبی پوشان چند خبر خوش برای هواداران استقلال داشت.

مصطفی آجورلو مدیرعامل باشگاه استقلال در حاشیه مراسم انعقاد قرارداد سرمربی جدید آبی پوشان چند خبر خوش برای هواداران استقلال داشت. به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، مراسم انعقاد قرارداد ریکاردو ساپینتو سرمربی پرتقالی استقلال در فصل بیست‌ودوم لیگ برتر فوتبال امروز (چهارشنبه) با حضور مدیرعامل باشگاه مصطفی آجورلو، اعضای هیئت مدیره و پیشکسوتان استقلال برگزار شد.

* این مراسم با استقبال زیاد رسانه‌های خبری اعم از نوشتاری و تصویری روبه‌رو شده بود و خبرنگاران زیادی برای پوشش خبری در محل مراسم حضور دارند.

* مصطفی آجورلو در ابتدا دقایقی کوتاه به سالن مراسم آمد و به خبرنگاران خوش‌آمدگویی کرد.

* پرویز مظلومی عضو هیئت مدیره باشگاه استقلال، پس از ورود به سالن مراسم با استقبال سیاوش اکبرپور، امین منوچهری، آرش برهانی و دیگر پیشکسوتان استقلال قرار گرفت. مظلومی در ادامه در پاسخ به موضوع حضور ساپیتنو روی نیمکت استقلال خطاب به خبرنگاران گفت: ساپینتو مبارک همه هواداران استقلال.

*محمد مومنی دیگر عضو هیئت مدیره باشگاه استقلال هم در مراسم حضور داشت.

*مصطفی آجورلو مدیرعامل باشگاه استقلال پس از امضای قرارداد با ریکاردو ساپینتو چند خبر خوش به هواداران استقلال داد که تأسیس تلویزیون اختصاصی استقلال در ماهواره و احداث ورزشگاه اختصاصی برای آبی‌پوشان از مهمترین‌شان بود.

* مترجم ریکاردو ساپینتو در ترجمه صحبت‌های سرمربی پرتقالی استقلالی نام استقلال را که قهرمانان فصل گذشته لیگ برتر شده است به نام تراکتور برای حاضرین ترجمه کرد.

* همچنین مجری مراسم رونمایی از سرمربی جدید استقلال در اقدامی عجیب نام ریکاردو ساپینتو را پیکانتو تلفظ کرد که این موضوع خنده افراد حاضر در مراسم را به دنبال داشت.

نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۱ )