مدیرعامل باشگاه استقلال ابراز امیدواری کرد با انتخاب سرمربی جدید، این تیم بتواند خود را به بهترین شکل ممکن برای حضور در فصل فوتبالی پیش رو آماده کند.

به گزارش خبرنگار مهر، مصطفی آجورلو عصر امروز چهارشنبه به همراه ریکاردو ساپینتو سرمربی جدید استقلال در نشست خبری حضور یافت و به سوالات خبرنگاران پاسخ داد.

وی در ابتدای این نشست خبری گفت: خدا را شکر می کنم که امروز هواداران و خانواده استقلال که نگران مضطرب بودند با آمدن سرمربی جدید تیم استقلال به آرامش رسیده باشند. لذت قهرمانی را که چند سالی در انتظارش بودیم را در ورزشگاه آزادی دیدیم و درک کردیم.

آجورلو ادامه داد: چند سال منتظر این قهرمانی بودیم که به دست آمد. من ابتدای فصل به آقای مجیدی هم گفته بودم که ۷۵ امتیاز می خواهم که ۵ هفته قبل از پایان فصل قهرمان شویم. ممکن است که رفتن آقای مجیدی من را اذیت کرده باشد اما فوتبال حرفه ای همین است. باید درک کنیم که قهرمانی تمام شده و فصل جدید شروع شده و هر کسی حق انتخاب دارد.

وی ادامه داد: فرهاد مجیدی تشخیص داد که در کشور دیگری سرمربی تیم دیگری باشد که ما هم به تصمیمش احترام می گذاریم و ما هم برای موفقیت استقلال از تلاش نخواهیم ایستاد و حرکت مان را ادامه خواهیم داد.

مدیرعامل باشگاه استقلال ادامه داد: تمایل من این بود که با آقای مجیدی ادامه دهیم اما این اتفاق نیفتاد. تمایل داشتم که فصل جدید را هم با یک مربی ایرانی قهرمان شویم. شفاف تر از این ندارم که بگویم. اما هجمه ها باعث شد که مربی ایرانی که به ما قول همکاری داده بود منصرف شود. اما ایرادی ندارد. آسمان استقلال همیشه آبی است و هرگز احساس ضعف نخواهد کرد.

آجورلو ادامه داد: بعد از این اتفاق مذاکرات با مربیان خارجی را آغاز کردیم که ۴۰ مربی در فهرست ابتدایی ما بودند که افراد امین من بدون وقفه این مذاکرات را ادامه دادند و در نهایت منجر به قراردادی شد که امروز سرمربی استقلال در این مراسم حضور دارند و مسئولیت تیم استقلال را با این امضا به عهده گرفت. البته که در یکی دو روز گذشته قول داده بودند و امضا کرده بودیم اما باید در محضر رسانه ها امضا می شد.

وی ادامه داد: سرمربی استقلال سابقه کار در شش تا هفت کشور مختلف را دارد. اولین جمله ای که ما مجازی و تصویری با هم داشتیم بر روی دو موضوع اشتراک داشتیم. ایشان گفت که من گرسنه قهرمانی هستم. من هم گفتم با این که قهرمانی را تجربه کرده ام گفتم من هم تشنه قهرمانی هستم.

مدیرعامل استقلال ادامه داد: صبح به ریکاردو گفتم که درست است که من ۶۲ سالم شده است اما هنوز مثل یک پسر ۱۸ ساله پر جنب و جوش دنبال یک قهرمانی دیگر هستم. این نقطه اشتراک ما برای قهرمانی در سوپر جام، جام حذفی، لیگ برتر و فصل بعد قهرمانی در آسیاست.

آجورلو در ادامه خاطرنشان کرد: فصل قبل برای ما تمام شد و طبیعتا ما برای فصل جدید باید تدبیر داشته باشیم. ما باید امین و رازدار مسائل خودمان باشیم. جا دارد از هیات مدیره پرتلاش و بزرگوار و بزرگ منش باشگاه استقلال تشکر کنم.

وی با اشاره به برنامه های تلویزیونی گفت: همه عزیزان روی سر من جا دارند اما من باید مدافع حق استقلال باشم. من باید ۱۰۰۰ میلیارد از صداوسیما بگیرم. این حق استقلال است که باید بدهند. حالا نمی دانم این هزار میلیارد تومان را باید از چه کسی بگیرم. این نیست که آنها پرداخت نکنند و من دست بکشم. همین الان تلویزیون ماهواره‌ای استقلال راه اندازی شده است.

آجورلو ادامه داد: سالهاست هزار میلیارد تومان استقلال به خاطر حق پخش تلویزیونی گم شده است.

وی ادامه داد: یک خبر خوب دیگر هم بدهم. شش ماه است که برای ساختن ورزشگاه اختصاصی استقلال کار کرده ایم. طراحی ساخت این ورزشگاه توسط یک تیم فرانسوی در حال انجام است و ما روز ۱۵ تیر این طرح را دریافت خواهیم کرد. من دستور این ورزشگاه را دو ماه پیش از رئیس جمهور گرفتم.

نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۱ )