خرید جدید منچسترسیتی معتقد است که سبک بازی تیم تحت‌هدایت پپ گواردیولا مناسب او است.

خرید جدید منچسترسیتی معتقد است که سبک بازی تیم تحت‌هدایت پپ گواردیولا مناسب او است. به گزارش خبرگزاری تسنیم، ارلینگ هالند امروز (دوشنبه) به طور رسمی فرایند انتقالش به منچسترسیتی را کامل و با امضای قراردادی خود را تا سال ۲۰۲۷ به این باشگاه انگلیسی متعهد کرد. او حالا راهی را برای ادامه دوران حرفه‌ای‌اش انتخاب کرده که پدرش ۲۲ سال پیش در همین تیم در پیش گرفته بود.

هالند ۲۱ ساله در خصوص پیوستنش به قهرمان انگلیس به سایت رسمی این باشگاه گفت: این روزی افتخارآمیز برای من و خانواده‌ام است. من همیشه بازی منچسترسیتی را تماشا کرده‌ام و در فصول اخیر تماشای بازی این تیم را دوست داشته‌ام. نمی‌توان سبک بازی من‌سیتی را تحسین نکرد، سبک بازی آنها هیجان‌انگیز است و موقعیت‌های زیادی در جریان بازی ایجاد می‌کنند که این سبک بازی برای بازیکنی مثل من عالی است.

وی افزود: منچسترسیتی بازیکنان زیادی در کلاس جهانی دارد و پپ گواردیولا هم یکی از بزرگترین مربیان تاریخ است، از این‌رو بر این باورم که در جایی درست برای محقق کردن جاه‌طلبی‌هایم قرار دارم. می‌خواهم گلزنی کنم، جام‌های قهرمانی به دست بیاورم و به عنوان یک فوتبالیست پیشرفت کنم. اطمینان دارم که در اینجا می‌توانم به اهدافم برسم. این انتقالی فوق‌العاده برای من است و بی‌صبرانه منتظر شروع پیش‌فصل هستم.

این مهاجم نروژی که در پنجره زمستانی ۲۰۱۹ از سالزبورگ به بوروسیا دورتموند پیوست، در ۸۹ بازی برای این تیم به میدان رفت و آمار ۸۶ گل زده و ۲۳ پاس‌گل را به ثبت رساند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.