باشگاه دوران کودکی لیونل مسی، نیوولز اولد بویز، از او خواسته مهمان افتخاری باشگاه در جریان یکی از مسابقات این تیم در لیگ آرژانتین باشد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ باشگاه آرژانتینی نیوولز اولد بویز که باشگاه دوران کودکی لیونل مسی است از اسطوره آرژانتینی دعوت کرده تا به عنوان مهمان افتخاری در جریان دیدار این تیم با سن لورنزو که پنج‌شنبه شب در لیگ آرژانتین برگزار می‌شود شرکت کند.

مسی در حال حاضر به همراه خانواده‌اش در تعطیلات به سر می‌برد و برای گذراندن تعطیلات به سانتافه در آرژانتین سفر کرده. جایی که با مرکز شهر روزاریو محل تولد مسی تنها ۱۵ کیلومتر فاصله دارد. مسی از دوران کودکی هوادار تیم نیوولز اولد بویز بوده و فصل گذشته بعد از درگذشت دیگو مارادونا، مسی برای ادای دین به اسطوره بزرگ فوتبال کشورش بعد از گلزنی در یک بازی بارسلونا پیراهن نیوولز اولد بویز را روی پیراهن بارسا پوشید.

مارادونا در روزهای آخر دوران فوتبالی خود به مدت کوتاهی برای نیوولز اولد بویز بازی کرده بود. مسی اما در کودکی به مدت شش سال عضو باشگاه نیوولز اولد بویز بود و در نهایت به عضویت آکادمی لاماسیای باشگاه بارسلونا درآمد. مسی پیشتر درباره خاطراتش از تماشای مارادونا که با پیراهن نیوولز اولد بویز بازی می‌کرد صحبت کرده بود. او در این باره گفت:" چیز زیادی یادم نیست. خیلی کم سن و سال بودم. ولی یک روز مارادونا را در زمین دیدم که اولین بازی‌اش برای نیوولز اولد بویز را مقابل تیم املک از اکوادور انجام داد".

مارادونا در همان روز تنها گل خود برای نیوولز را به ثمر رساند. مسی هم سال گذشته وقتی به پیراهن بارسا به اوساسونا گلزنی کرد دقیقا همان شادی بعد از گلی را به نمایش گذاشت که مارادونا آن روز با پیراهن نیوولز نشان داده بود. مسی سپس در اینستاگرامش تصویری از شادی بعد از گل خودش را در کنار مارادونا منتشر کرد.

باشگاه نیوولز که از حضور مسی در آرژانتین باخبر است به او پیام داده که بی‌صبرانه منتظر است تا شاهد حضور اسطوره آرژانتینی در بازی پیش روی تیم باشد. نیوولز به مسی گفته اعضای باشگاه و هواداران با آغوش باز منتظر پذیرایی از او هستند.

بیشتر بخوانید:

کیفیت عجیب و پارگی دوبنده حسن یزدانی!/عکس علی دایی و تکذیب یک شایعه جنجالی ستاره استقلال پیشنهاد مجیدی را رد کرد

نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۲ )