اتفاقات و حواشی بازی دیدار استقلال مقابل نفت مسجدسلیمان و ممانعت از ورود پیشکسوتان استقلال به ورزشگاه آزادی واکنش معاون اجرایی این باشگاه را به دنبال داشت.

اتفاقات و حواشی بازی دیدار استقلال مقابل نفت مسجدسلیمان و ممانعت از ورود پیشکسوتان استقلال به ورزشگاه آزادی واکنش معاون اجرایی این باشگاه را به دنبال داشت. سعید فتاحی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، درباره عدم حضور پیشکسوتان تیم فوتبال استقلال در جشن قهرمانی آبی‌پوشان گفت: اقدامات و مکاتبات لازم را برای حضور پیشکسوتان در ورزشگاه آزادی انجام داده بودیم. حتی تالار کنار کمپ مرحوم ناصر حجازی را در اختیار پیشکسوتان قرار دادیم تا با چند دستگاه خودرو راهی ورزشگاه شوند. ما سر زمان و موعد مقرر به ورزشگاه آمدیم، اما اجازه ورود ندادند! متأسفانه ساعت‌ها در اتوبان و سپس پشت درهای ورزشگاه معطل شدیم.

وی در ادامه افزود: متأسفانه ۲۰۰ صندلی جایگاه VIP که قرار بود در خدمت پیشکسوتان قرار بگیرد، پُر شده بود. جای تعجب دارد چطور افراد بدون بلیت در این جایگاه نشسته بودند. باشگاه استقلال میزبان بود و در شرایطی که اجاره ورزشگاه آزادی را می‌دهد، اما پیشکسوتان خودش که صاحب اصلی باشگاه هستند اجازه ورود پیدا نکردند! جای سؤال دارد چطور افراد بدون بلیت در جایگاه نشسته بودند؟

معاون اجرایی باشگاه استقلال خاطر نشان کرد: هیچ‌کدام از پیشکسوتان به منازل‌شان نرفتند و دقیقه ۶۰ یا ۷۰ بازی بود که بالاخره وارد ورزشگاه شدند. پس از مراسم جشن قهرمانی، آنها را به تالار کنار کمپ مرحوم حجازی بردیم و پذیرایی کردیم. از همه پیشکسوتان عذرخواهی می‌کنم، اما باید بگویم باشگاه تمام کارهای لازم را انجام داده بود تا آنها با احترام وارد ورزشگاه شوند. پیشکسوتان خودشان متوجه شدند و حتی از ما تشکر کردند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.