عضو هیئت مدیره باشگاه نفت مسجدسلیمان از دلیل برخورد خود با بازیکنان تیمش صحبت کرد.

عضو هیئت مدیره باشگاه نفت مسجدسلیمان از دلیل برخورد خود با بازیکنان تیمش صحبت کرد. به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، تیم نفت مسجدسلیمان شب گذشته (چهارشنبه) در هفته بیست‌ونهم لیگ برتر فوتبال، در ورزشگاه شهید بهنام محمدی مسجدسلیمان میزبان صنعت نفت آبادان بود که این دیدار به تساوی ۲-۲ انجامید.

پس از این اتفاق، داریوش حسن‌پور عضو هیئت مدیره باشگاه نفت MIS با چند نفر از بازیکنان این تیم درگیر شد. اتفاقی که از نگاه مدیرعامل باشگاه نفت مسجدسلیمان، ناشی از جوّ روانی تیم نفت پس از دریافت گل در دقیقه ۵+۹۰ بود.

حسن‌پور درباره این درگیری به خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم گفت: پس از اینکه گل تساوی را در دقیقه ۹۵ دریافت کردیم، تعدادی از هواداران علیه بازیکنان نفت شعار دادند که در حد فحاشی نبود. سپس مسعود پورمحمد به طرفداران ما فحاشی کرد که با او برخورد کردم؛ سینا خادم‌پور و میلاد باقری نیز همین کار را تکرار کردند که با آنها برخورد لازم را خواهیم کرد.

وی با بیان اینکه پورمحمد به مدیریت باشگاه نفت نیز توهین کرد،‌ اظهار داشت:‌ عماد میرجوان گفت باید از ما تشکر کنید که با یک دست پیراهن بازی کردیم. من ابتدا واکنشی نشان ندادم،‌ اما پس از فحاشی به هواداران با این بازیکنان برخورد کردم. مگر جایگاه بازیکنان فوتبال کجاست؟ آیا هواداری که تیمش را دو ساعت تشویق می‌کند،‌ حق اعتراض کردن هم ندارد؟

عضو هیئت مدیره باشگاه نفت مسجدسلیمان با بیان اینکه برخی بازیکنان نمی‌دانند در چه جایگاهی هستند،‌ تصریح کرد:‌ آیا بازیکن باید به طرفداری که در سرما و گرما از او حمایت کرده، فحاشی کند؟ من کسی نیستم که با این موضوع کنار بیایم و شک نکنید برخورد سفت و سختی با پورمحمد، باقری و خادم‌پور خواهیم کرد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.