میلان و مشتری بحرینی‌اش برای انتقال مالکیت این باشگاه به توافق نرسیدند.

میلان و مشتری بحرینی‌اش برای انتقال مالکیت این باشگاه به توافق نرسیدند. به گزارش خبرگزاری تسنیم، یکی از مدیران ارشد صندوق «اینوست کورپ»، امروز (پنجشنبه) گفت که این گروه سرمایه‌گذار بحرینی بر سر خرید باشگاه میلان با صندوق الیوتِ به عنوان مالک این باشگاه ایتالیایی به توافق نرسیده و به مذاکرات خود با این باشگاه پایان داده است. «اینوست کورپ» پیش از این پیشنهادی ۱.۱ میلیارد دلاری برای خرید میلان داده بود و حالا با انصراف از خرید این باشگاه، راه برای شرکت سرمایه‌گذاری «رِد بِرد» آمریکا به منظور خرید میلان هموارتر می‌شود.

محمد الارضی رئیس اجرایی «اینوست کورپ» در حساب کاربری‌اش در «توییتر» نوشت: «ما با الیوت در مورد سرمایه‌گذاری بالقوه در باشگاه میلان گفت‌وگو داشتیم. همانطور که در مورد معاملات سطح بالا امکان بروز چنین چیزی وجود دارد، توافق تجاری بین طرفین حاصل نشد و ما متقابلاً تصمیم گرفتیم به مذاکرات پایان دهیم. برای میلان در فصل آینده و بعد از آن بهترین‌ها را آرزو می‌کنیم».

این باشگاه ایتالیایی پس از سیلویو برلوسکونی نزدیک به یک سال تحت تملک یونگ‌هونگ‌لی چینی قرار داشت، اما او به دلیل ناتوانی در بازپرداخت وامی که از مؤسسه الیوت برای خرید میلان گرفته بود، مجبوب شد این باشگاه را به طرف آمریکایی بدهد.

میلان همین چند روز پیش بود که با سرمربیگری استفانو پیولی قهرمان سری A ایتالیا شد، اتفاقی که برای اولین بار در ۱۱ سال اخیر برای روسونری افتاد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.