جدول دیدارهای مسابقات جام ملت‌های فوتسال آسیا نشان می‌دهد ممکن است یک مربی ایرانی دیگر در مسیر تیم ملی کشورمان برای قهرمانی قاره کهن قرار بگیرد.

جدول دیدارهای مسابقات جام ملت‌های فوتسال آسیا نشان می‌دهد ممکن است یک مربی ایرانی دیگر در مسیر تیم ملی کشورمان برای قهرمانی قاره کهن قرار بگیرد. به گزارش خبرگزاری تسنیم، تیم ملی فوتسال ایران در گروه C مسابقات جام ملت‌های آسیا ۲۰۲۲ با تیم‌های ملی لبنان، چین تایپه و اندونزی همگروه شد.

برنامه مسابقات نشان می‌دهد ملی‌پوشان کشورمان در گام اول، باید مقابل شاگردان محمد هاشم‌زاده در اندونزی صف‌آرایی کنند.

زمان دیدارهای تیم ملی ایران در دور گروهی جام ملت‌های آسیا به شرح زیر است:

۶ مهر ایران - اندونزی، ساعت ۱۷:۳۰، سالن باشگاه الکویت

۸ مهر ایران - چین تایپه، ساعت ۲۱:۳۰، سالن باشگاه الکویت

۱۰ مهر ایران - لبنان، ساعت ۱۹:۳۰، سالن باشگاه الکویت

شاگردان وحید شمسایی در صورت صدرنشینی در گروه C،‌ از ساعت ۱۷:۳۰ روز ۱۲ مهر به مصاف تیم دوم گروه D می‌روند که احتمالاً یکی از تیم‌های ویتنام یا ژاپن خواهد بود. در صورتی که تیم ملی ایران رتبه دوم جدول گروه C را به دست آورد، از ساعت ۱۵:۳۰ روز ۱۲ مهر مقابل تیم صدرنشین گروه D صف‌آرایی می‌کند که ژاپن از بیشترین بخت برای صدرنشینی این گروه برخوردار است.

اگر ایران موفق به کسب رده اول گروه C و سپس برتری در مرحله یک‌چهارم نهایی شود، از ساعت ۱۹:۳۰ روز ۱۴ مهر با برنده تقابل تیم‌های اول گروه A و دوم گروه B بازی می‌کند. تیم ملی عراق که هدایت آن بر عهده سید محمد ناظم‌الشریعه است، با تایلند برای صدرنشینی گروه A رقابت می‌کند و یکی از این دو تیم ممکن است حریف ایران در نیمه‌نهایی شود.

دیدارهای فینال و رده‌بندی مسابقات روز ۱۴ مهر برگزار می‌شود. تیم‌های بازنده نیمه‌نهایی از ساعت ۱۵:۳۰ برای کسب عنوان سوم و تیم‌های فینالیست، از ساعت ۱۹:۳۰ برای مقام قهرمانی آسیا مقابل هم به میدان می‌روند.

نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۱ )