سرمربی تیم فوتبال فاینورد از اینکه تیمش نتوانست این فصل جامی را برای هواداران خود به ارمغان بیاورد، ناراحت است.

سرمربی تیم فوتبال فاینورد از اینکه تیمش نتوانست این فصل جامی را برای هواداران خود به ارمغان بیاورد، ناراحت است. به گزارش خبرگزاری تسنیم، آرنه اسلات که شاگردانش شب گذشته (چهارشنبه) در دیدار فینال لیگ کنفرانس اروپا و در شهر تیرانای آلبانی با نتیجه یک بر صفر مغلوب رُم ایتالیا شدند و از کسب قهرمانی بازماندند، پس از این بازی با حضور در کنفرانس خبری گفت: وقتی در جریان بازی و در تقابل با یک تیم ایتالیایی گل اول بازی را دریافت می‌کنید، کار سخت می‌شود، اما در تقابل با تیم تحت‌هدایت مورینیو کار سخت‌تر هم می‌شود.

وی افزود: علاوه بر این، زمان اضافه تقریباً کافی وجود نداشت. تعویض‌ها و مداخلات کمک‌داور ویدئویی (VAR) بسیار زیاد بود، من نمی‌دانم چگونه تنها پنج دقیقه وقت اضافه برای نیمه دوم وجود داشت. کادرفنی رُم تقریباً در تمام طول بازی دور داور چهارم بودند، آنها کار خود را انجام دادند. شاید من هم باید بیشتر کار می‌کردم و ناراحتی‌ام را از شرایط بازی به داور نشان می‌دادم.

سرمربی فاینورد تصریح کرد: در مورد بازی هم باید بگویم که ما در جریان این دیدار لحظات خوبی داشتیم. در نیمه دوم عملکرد بهتری نسبت به نیمه اول داشتیم، اما به هیچ وجه بازی در این شرایط آسان نبود. رُم از تنها موقعیت گلزنی خود استفاده و آن را تبدیل به گل کرد که این یک نقطه قوت است.

اسلات در پایان خاطرنشان کرد: ما هر کاری از دستمان بر می‌آمد انجام دادیم، اما کافی نبود. این یک ناامیدی بزرگ است، ما دوست داشتیم یک جام به هواداران‌مان بدهیم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.