لئوناردو، مدیر ورزشی برزیلی پی‌اس‌جی صبح امروز از سمت خود برکنار شد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ کیلیان امباپه شب گذشته قراردادش را با پی‌اس‌جی تمدید کرد و هنوز ۲۴ ساعت از این اتفاق نگذشته که رسانه‌های فرانسوی خبر از برکناری لئوناردو از سمت مدیریت ورزشی پاریس دادند. لئوناردو در سه سال گذشته مدیر ورزش پی‌اس‌جی بود ولی خریدهای او در نهایت منجر به قهرمانی در لیگ قهرمانان نشد.

او یکی از موانع تمدید قرارداد امباپه بود و ستاره فرانسوی شرط گذاشته بود که در صورت تمدید، لئوناردو باید برکنار شود. امباپه پس از تمدید تا ۲۰۲۵ نه‌تنها مبلغ هنگفتی پاداش و دستمزد دریافت خواهد کرد که قدرت و نفوذ بسیار بیشتری در تصمیمات ورزشی باشگاه نیز خواهد داشت. منابع فرانسوی برکناری لئوناردو را به‌عنوان اولین فرمان امباپه تعبیر کرده‌اند. لئوناردو امروز صبح از همکارانش و نیز برخی بازیکنان خداحافظی کرده است.

وئیس کامپوس پرتغالی، مدیر ورزشی سابق موناکو و لیل که ارتباط بسیار دوستانه‌ای با امباپه دارد، گزینه اول جانشینی لئوناردو است. کامپوس نقش بسیار مهمی در تحول و درخشش امباپه با پیراهن موناکو داشت. او مقطعی مشاور فلورنتینو پرز(رئیس رئال) در دوران حضور مورینیو به‌عنوان مربی مادریدی‌ها بود و گفته می‌شد اگر امباپه به رئال ملحق شود، کامپوس نیز به این باشگاه باز خواهد گشت.

بیشتر بخوانید: حرکت جالب و ارزشمند سرمربی تراکتور برای نجات گل‌محمدی قدم‌های پسر در مسیر پدر/عکس واکنش شاه‌ماهی نقل و انتقالات به پیشنهاد سرخابی‌ها

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.