سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس تصمیم بر حفظ مهاجم مصدوم این تیم گرفت.

به گزارش خبرنگار مهر، فصل جاری رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاهی کشور در حالی هفته‌های پایانی خود را سپری می‌کند که پرسپولیس پس از پنج قهرمانی متوالی، جام را به استقلال داد تا رقیب سنتی نوار موفقیت‌های سرخپوشان را قطع کند.

ناکامی مهاجمان پرسپولیس در امر گلزنی یکی از مهم‌ترین فاکتورهای این تیم در تکرار قهرمانی بود. عیسی آل کثیر مهاجم اول پرسپولیس در هفته‌های پایانی نیم فصل اول با مصدومیت از ناحیه رباط صلیبی روبرو شد اما پای خود را با پنج ماه تأخیر به تیغ جراحان سپرد تا سرخ‌ها ۱۹ بازی خود در لیگ برتر و جام حذفی را بدون او سپری کنند. مهدی عبدی و حامد پاکدل هم نتوانستند جای خالی آل کثیر را به خوبی پر کنند تا یحیی گل محمدی سراغ شیرزود تمیروف از پاختاکور ازبکستان برود اما او نیز عملکرد مثبت نداشت تا پرسپولیس اینگونه در سراشیبی سقوط بیفتد.

این در حالی است که اگر آل کثیر زودتر پای خود را جراحی می‌کرد می‌توانست در هفته‌های پایانی عصای دست گل محمدی شود اما لجاجت او باعث دوری طولانی مدتش از ترکیب شد تا او در مدت زمان قرارداد دو ساله اش با پرسپولیس بیشتر از یک سال را با محرومیت انضباطی از سوی AFC (به مدت ۶ ماه) و مصدومیت (بیشتر از ۶ ماه) پشت سر بگذارد.

با این حال گل محمدی تصمیم به حفظ این بازیکن گرفته است تا آل کثیر پس از پایان دوران مصدومیت خود قرارداد خود را برای دو فصل دیگر تمدید کند.

از این رو رضا درویش تصمیم دارد پس از پایان لیگ برتر قرارداد دوباره با آل کثیر را امضا کرده و خیال تیم را راحت کند.

نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۱ )