پاری‌سن ژرمن با قول‌های بزرگ خود کیلیان امباپه را راضی به ماندن در این باشگاه کرده است.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ در شرایطی که به نظر می‌رسید انتقال کیلیان امباپه به رئال مادرید قطعی شده باشد، در ۲۴ ساعت اخیر همه چیز تغییر یافته و این بازیکن خواهان تمدید قرارداد با باشگاه فعلی خود شده است. در یک سال اخیر همه اخبار حول‌محور این انتقال بزرگ بود، اما پاری‌سن ژرمن با وعده‌های بزرگ خود به کیلیان امباپه، او را مجاب به ماندن در این باشگاه کرده است.

به نظر می‌رسد مهم‌ترین قول مدیران پاری‌سن ژرمن به کیلیان امباپه، توافق با زین الدین زیدان برای فصل بعد به‌عنوان سرمربی باشگاه است. زیرو در یک سال اخیر هدایت تیمی را بر عهده نداشته و علی‌رغم شایعات مبنی بر احتمال حضور او روی نیمکت تیم ملی فرانسه، مدیران پی‌اس‌جی در مورد توافق با او اطمینان‌خاطر دارند. همچنین به نظر می‌رسد کیلیان امباپه از سران باشگاه فرانسوی خواسته زمینه فروش نیمار، ستاره برزیلی این تیم را نیز فراهم کنند. رابطه کیلیان امباپه با نیمار در یک سال اخیر شکرآب شده و ستاره فرانسوی تمایلی به ادامه حضور این بازیکن در رختکن باشگاه ندارد.

به نظر می‌رسد کیلیان امباپه به جای نیمار خواهان خرید عثمان دمبله، ستاره فرانسوی بارسلونا شده و مدیران باشگاه نیز از این بابت به او قول قطعی داده‌اند. بدین‌ترتیب شایعات در مورد افزایش نقش کیلیان امباپه در باشگاه فرانسوی حقیقت دارد و او از این به بعد در تمامی تصمیمات کلان این باشگاه نظر خواهد داد.

بیشتر بخوانید:

اعلام اسامی نهایی بازیکنان تیم ملی امید حمله باشگاه تراکتور به امید عالیشاه؛ سنگ بازیکن شما به سکوها نمی رسید اما سنگ هواداران می رسید؟ واکنش شاه‌ماهی نقل و انتقالات به پیشنهاد سرخابی‌ها

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.