ماراتن کیلیان امباپه به روزهای پایانی خود رسیده است.

به گزلرش خبرگزاری خبرآنلاین؛ در حالی که گفته می‌شود کیلیان ام‌باپه شنبه یا یکشنبه در خصوص آینده‌اش صحبت خواهد کرد، هر دو باشگاه پاری‌سن‌ژرمن و رئال‌ مادرید در خصوص او نگرانی‌هایی دارند. گفته می‌شود پاریسی‌ها احتمال بالایی می‌دهند که ستاره فرانسوی به کهکشانی‌ها خواهد پیوست و در سوی مقابل رئال برای نخستین بار احساس می‌کند ام‌باپه قرارداد خود را تمدید خواهد کرد!

این در حالی است که جوزپ پدرول، خبرنگار اسپانیایی نخستین فردی بود که از توافق کهکشانی‌ها با ام‌باپه خبر داد و حالا او نخستین فردی است که مدعی شده پیوستن ام‌باپه به رئال دشوار خواهد بود!

مادر و مدیربرنامه‌های ام‌باپه دیروز گفت:«جلسات دیگری در کار نخواهد بود و همه مذاکرات، انجام شده و به پایان رسیده‌اند. با هر دو باشگاه رئال‌ مادرید و پاری‌سن‌ژرمن به توافقاتی رسیده‌ایم. دو پیشنهاد تقریبا مشابه هم بوده‌اند و تنها تفاوت‌هایی جزئی در آن‌ها به چشم می‌خورد. حالا نوبت کیلیان است که تصمیم نهایی را بگیرد.»

بیشتر بخوانید:

حمله فرهاد مجیدی به ۲ رکورد مهم فوتبال ایران توصیه بازیکن سابق پرسپولیس به طارمی؛ به اسپانیا و ایتالیا برو! هدیه ۱۵ میلیاردی مهاجم تیم ملی ایران به استقلال

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.