این روزها در رسانه های اسپانیایی، بیش از اینکه از فینال لیگ قهرمانان صحبت شود، بحث بر سر انتقال کیلیان امباپه به رئال است.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ شنبه ۲۸ مِی(۷ خرداد)، این کیلیان امباپه نیست که قرار است گل برتری رئال در فینال لیگ قهرمانان را برابر لیورپول بزند. این امباپه نیست که قرار است به کریم بنزما پاس گل بدهد. امباپه جایی در فینال ندارد و از آن حرکات فوق العاده او در زمین خبری نخواهد بود. او قرار نیست جام قهرمانی را بالای سر ببرد و دلیلش خیلی ساده است، امباپه بازیکن رئال نیست و فعلا به پی اس جی تعلق دارد، پس در فینال حضور نخواهد داشت. فکر می کنم باید این مساله را بار دیگر به همه یادآور شد.

این روزها امباپه همه جا حضور دارد، حتی در نشست خبری کارلو آنچلوتی برای بازی با بتیس. محور اغلب سوالات در مورد احتمال جذب او بود در حالی که تمرکز رئال بیش از هر چیزی روی فینال لیگ قهرمانان است و این یک نوع آزردگی خاطر را در باشگاه و میان جمع غالب هواداران ایجاد کرده است. هدف شماره یک رئال تا ۲۸ مِی، چیزی جز چهاردهمین قهرمانی چمپیونزلیگ نیست.

امباپه اینجا و آنجاست. در هر نشریه و وبسایت ورزشی صحبت از انتقال او به رئال یا تمدید قراردادش است. به شخصه دوست ندارم چیزی از امباپه بگویم و بنویسم چرا که غیرممکن است رئال خبر جذب او را قبل از فینال لیگ قهرمانان اعلام کند(اگر انتقالی در کار باشد). رئال اولویت های دیگری دارد و می داند که مدیریت زمان در آستانه این بازی بزرگ چه اندازه حائز اهمیت است. اینجا تجربیات کارلو آنچلوتی نیز کارساز خواهد بود و او در نشست خود تاکید داشت که حواشی مربوط به امباپه تاثیری روی تیم او نخواهد گذاشت. کسی تردیدی ندارد که امباپه می تواند یک دهه، تاثیرگذارترین ستاره رئال باشد ولی آینده از ۲۹ مِی و فردای لیگ قهرمانان شروع می شود، نه پیشتر.

بیشتر بخوانید: خداحافظ چلسی، پیش به سوی رئال مادرید امیدواریم اولین شکست استقلال را رقم بزنیم بازهم پول برنده خواهد شد؟

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.