مهاجم ۳۲ ساله و نیجریه‌ای شاغل در لیگ برتر، پس از ۵ فصل حضور در فوتبال ایران و بازی در ۵ تیم، سرانجام در آستانه آقای گلی قرار گرفت.

به گزارش خبرنگار مهر، تیم فوتبال مس رفسنجان که دومین فصل حضور خود در لیگ برتر را تجربه می‌کند در هفته بیست و هشتم توانست صنعت نفت را با ۲ گل در آبادان شکست دهد تا با ۴۴ امتیاز در رده ششم جدول باقی بماند. رفسنجانی‌ها در حالی به این پیروزی رسیدند که اولین گل این تیم توسط گادوین منشا به ثمر رسید که این چهاردهمین گل این فصل و پنجاه و یکمین گل او در لیگ برتر بود که با پیراهن ۵ تیم به ثمر رسیده است.

منشا با زدن این گل در فاصله ۲ هفته مانده به پایان فصل فاصله‌اش را در جدول گلزنان با نزدیک ترین تعقیب کننده‌اش به ۴ گل رساند تا شانسش برای آقای گلی این فصل بیش از گذشته شود.

این مهاجم با تیم پیکان به فوتبال ایران معرفی شد و پس از درخشش در این تیم به پرسپولیس پیوست. او سپس بازی در تیم‌های استقلال و گل گهر را هم در لیگ برتر تجربه کرد و امسال پیراهن مس رفسنجان را بر تن کرد که این پنجمین تیم او در ایران باشد.

منشا که در این مابین حضوری کوتاه مدت در لیگ امارات و تیم عجمان را هم تجربه کرد، در هیچیک از تیم‌های ایرانی‌اش بیشتر از یک فصل حضور نداشته و از نظر تعداد گل‌های زده، بهترین دوران او با گل گهر و پیکان بوده که به ترتیب ۱۶ و ۱۵ گل در یک فصل برای آنها به ثمر رسانده بود. با این وجود منشا تاکنون آقای گلی در فوتبال ایران را تجربه نکرده است.

مهاجم مس رفسنجان امروز با ۱۴ گل در صدر جدول گلزنان قرار گرفته و بیشترین شانس را برای کسب عنوان آقای گلی این مسابقات دارد که در این صورت، وی برای نخستین بار کفش طلا را هم در فوتبال ایران خواهد برد.

مس رفسنجان در دو هفته باقی مانده تا پایان فصل به ترتیب با استقلال و پیکان بازی دارد و منشا برای افزایش تعداد گل‌های زده‌اش در این فصل باید مقابل تیم‌هایی به میدان برود که سابقه بر تن کردن پیراهن آنها را داشته است.

نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۱ )