رئیس باشگاه هال سیتی به دنبال خرید دائمی مهاجم ملی پوش ایرانی فنرباغچه است.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ آکون ایلیکالی، رئیس ترک هال سیتی انگلیس در مصاحبه ای درباره نقل و انتقالات تابستانی تیم صحبت کرد.

بالاترین مقام باشگاه هال سیتی تاکید کرد قصد دارد ستاره کنونی اش را حفظ کند و می خواهد ۳ بازیکن در تابستان خریداری کند تا بنیه تیم تقویت شود.

سایت «yorkshirepost» ترکیه در گزارش خود در زمینه مصاحبه رئیس باشگاه هال سیتی تاکید کرد آکون ایلیکالی قصد دارد قرارداد اللهیار صیادمنش مهاجم ایرانی فنرباغچه که به اتمام رسیده است را به صورت دائمی انجام دهد.

صیادمنش در زمستان به صورت قرضی برای مدت ۶ ماه از فنرباغچه راهی هال سیتی شد. عملکرد رضایت بخش مهاجم ملی پوش ایرانی باعث شده تا مسئولان باشگاه انگلیسی این بازیکن را در لیست خریدهای تابستانی قرار بدهند.

صیادمنش دوران درخشانی را در لیگ اوکراین به همراه زوریا سپری کرده بود به همین خاطر زمستان گذشته از کشورهای مختلف اروپایی پیشنهاد داشت ولی در نهایت انگلیس را انتخاب کرد. باید منتظر ماند سران باشگاه هال سیتی در مذاکره با باشگاه فنرباغچه برای خرید دائمی صیادمنش به توافق می رسند.

بیشتر بخوانید: طارمی خرید ارزان و موفق پورتو لقب گرفت ستاره پرسپولیس یک قدم به خروج نزدیک شد رقیب طارمی گزینه جانشینی امباپه در پاریس شد

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.