دو بازیکن تیم فوتبال نساجی درباره پیروزی تیم‌شان مقابل هوادار اظهارنظر کردند.

دو بازیکن تیم فوتبال نساجی درباره پیروزی تیم‌شان مقابل هوادار اظهارنظر کردند. به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، کریم اسلامی پس از پیروزی ۲ بر یک نساجی مقابل هوادار اظهار داشت: خدا را شکر که توانستیم بازی را ببریم. در نیمه اول بازی سختی داشتیم و در نیمه دوم بعد از تغییرات موفق شدیم بازی را ببریم. این پیروزی را به هواداران و به ویژه مهندس حدادیان (مالک باشگاه نساجی) و مدیرعامل باشگاه تبریک می‌گویم.

وی درباره این موضوع که نساجی تحت فشار بود، گفت: در زمان برگزاری جام حذفی همه تیم‌ها یک ماه تعطیل بودند و فقط سه چهار تیم درگیر مسابقات بودند و فشار روی بازیکنان تا قهرمانی زیاد بود. انگیزه ما بعد از قهرمانی یک مقدار کم شده بود، اما الان همه تلاش می‌کنیم که نتیجه آبرومندانه‌ای بگیریم و مقابل حریفان به گونه‌ای بازی کنیم که سایر تیم‌ها متضرر نشوند.

امیرمهدی جانملکی نیز در مورد پیروزی نساجی مقابل هوادار عنوان کرد: خوشحالم که توانستم به تیمم کمک کنم و مثمرثمر باشم. فرقی نمی‌کند که چه بازیکنی گل بزند، مهم پیروزی تیم است. خوشحالم که کمک کوچکی کردم و توانستیم دل هواداران را شاد کنیم. این پیروزی را به مالک و مدیرعامل باشگاه هم تبریک می‌گویم.

مدافع تیم فوتبال نساجی درباره حاشیه‌های چند وقت اخیر تیمش گفت: تیم ما در جام حذفی قهرمانی ارزشمندی را کسب کرد و فکر می‌کنم اتفاقات اخیر چیز خاصی نبود. مهم قهرمانی بود که توانستیم کسب کنیم. خیلی فشار زیادی در مسابقات فشرده به تیم ما آمد و امیدواریم که در پایان لیگ رتبه خوبی برای نساجی کسب کنیم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.