سرمربی تیم فوتبال هوادار از عملکرد شاگردانش در دیدار مقابل نساجی انتقاد کرد و گفت، آنها با بازی مغرورانه باعث شکست تیم‌شان شده‌اند.

سرمربی تیم فوتبال هوادار از عملکرد شاگردانش در دیدار مقابل نساجی انتقاد کرد و گفت، آنها با بازی مغرورانه باعث شکست تیم‌شان شده‌اند. به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، رضا عنایتی پس از شکست یک بر صفر تیمش مقابل نساجی در نشست خبری اظهار داشت: همیشه عادت داشتیم در نشست خبری از روند و شرایط خوب تیم‌مان تعریف کنیم. امروز یکی از بدترین بازی‌های ما در ۲۷، ۲۸ هفته گذشته بود. امروز اینقدر بد بودیم که حرفی برای گفتن نداریم.

وی ادامه داد: فکر می‌کنم یکسری از بازیکنان ما دچار توهم شده‌اند. برخی از بازیکنان ما با غرور در زمین حاضر شده بود و هرچه تلاش کردیم آنها را برگردانیم، متأسفانه تمرکز و شرایط خوبی نداشتیم. اگر بازی را به دو قسمت تقسیم کنیم، یک قسمت به آقای راکی داور بازی تعلق می‌گیرد و قسمت بعد هم مقصر صد درصد خود ما هستیم. در مورد بخشی که مربوط به داوری می‌شود باید بگویم که ما چیزهای عجیب و غریب زیاد دیدیم. برخی داوران احساسی هستند و نباید سمت داوری بیایند. وقتی احساسات بر عقل غلبه می‌کند همه چیز خراب می‌شود. داور بازی امروز احساسی‌ترین آدم روی زمین بود. او خطاهای الکی می‌گرفت و افتضاح بود!

سرمربی تیم فوتبال هوادار افزود: نمی‌خواهم کارمان را توجیه کنم و ابتدا از بازیکنان خودم گله کردم. ما اصلاً شرایط روحی و روانی خوبی نداشتیم و بازیکنان‌مان فکر کردند قهرمان شده‌ایم! چند هفته به پایان لیگ مانده و شرایط سخت است و نگه داشتن انگیزه بازیکنانی که خیال‌شان‌ از عدم سقوط راحت است، سخت است. بازیکنان می‌بینند وقتی هر بازی را که می‌برند پاداش نمی‌گیرند انگیزه‌شان پایین می‌آید و همه چیز دست به دست هم می‌دهد. با این حال فکر می‌کنم امروز نتیجه کاملاً عادلانه‌ای رقم خورد. در بازی قبل شرایط‌مان خوب بود و تعریف کردیم و الان هم سریع باید ریکاوری شویم، چون هفته آینده یک بازی با یک تیم و مربی بزرگ داریم که بازی سختی خواهد بود.

عنایتی در پاسخ به این سؤال که برای فصل آینده این تیم را حفظ خواهد کرد، گفت: ما هفته آینده جلسه‌ای را با مدیران باشگاه خواهیم داشت و باید به جمع‌بندی برسیم که با هم می‌توانیم کار کنیم یا نه. این جلسه تعیین‌کننده است برای ما که اگر دوستان خواستند ما در خدمت هستیم، وگرنه بحث دیگری است. چند روزی باید صبر کنیم تا ببینیم چه اتفاقی می‌افتد. ما برنامه‌های‌مان را تنظیم کردیم، ولی باید ببینیم تکلیف‌مان چه می‌شود.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.