سرمربی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان مدعی است، فقط پنج تا ۱۰ درصد فوتبالیست‌های ما خوب زندگی می‌کنند و بقیه زندگی سختی دارند.

سرمربی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان مدعی است، فقط پنج تا ۱۰ درصد فوتبالیست‌های ما خوب زندگی می‌کنند و بقیه زندگی سختی دارند. به گزارش خبرگزاری تسنیم، رضا مهاجری سرمربی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان پیش از دیدار تیمش مقابل گل‌گهر سیرجان در نشست خبری گفت: بازی فردای ما مقابل تیم شایسته گل‌گهر، سخت، پرتلاطم و نفس‌گیر است. آنها با نتایجی که گرفتند، شایستگی خود را نشان داده‌اند و در رأس کادر فنی با آقای قلعه‌نویی فوتبالی باکیفیت ارائه می‌کنند که کار را برای هر تیمی سخت می‌کند.

وی افزود: به هر دلیلی، ما فردا محکوم به نتیجه‌گیری هستیم و باید تلاش خود را داشته باشیم. از چهار بازی پیش که با نفت مسجدسلیمان شروع کردیم، اعتمادبه‌نفس را به تیم برگرداندیم و با کمک عوامل باشگاه و مدیریت، شرایط روحی و روانی تیم بهتر شده است. البته اصل کار خود بازیکنان هستند که با حداقل‌ها، فوتبال باکیفیتی ارائه می‌کنند. آمار ما خوب است، موقعیت‌های خوبی ایجاد می‌کنیم و به حریف هم موقعیتی نمی‌دهیم. بدون شک اگر فردا بازیکنان ما بتوانند با دقت از موقعیت‌ها استفاده کنند، کار را برای تیم شایسته گل‌گهر سخت خواهند کرد. امیدوارم ضمن یک بازی خوب و جوانمردانه، نتیجه بگیریم و جایگاه‌مان را در جدول رده‌بندی، تثبیت کنیم.

سرمربی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان خاطرنشان کرد: نمی‌دانم هفته گذشته به چه دلیل نفت مسجدسلیمان را از میزبانی محروم کردند. الان تصمیمات زوج و فرد است و وقتی رقیبان ما در خانه ما بازی دارند، اجازه حضور تماشاگران را نمی‌دهند و این جوانمردانه نیست. برای بازی فردا اعلام کردند که تماشاگران می‌آیند و ما همیشه موافق حضور تماشاگران هستیم، اما اگر هفته گذشته مقابل نساجی تماشاگر داشتیم، می‌توانستیم فشار بیشتری روی حریف داشته باشیم و سرحال‌تر بازی کنیم. البته با این شرایط باز هم بازیکنان ما خیلی خوب کار را پیش بردند و در دقایق آخر یک گل به ثمر رساندند تا یک امتیاز دشت کنیم و فاصله خودمان را با پایین جدول، یک امتیاز بیشتر کردیم.

وی درباره اینکه آیا تیمش محروم و مصدومی دارد، گفت: ما علیرضا دغاغله را به دلیل چهار کارته بودن نداریم و دو بازیکن‌مام هم به دلیل فشردگی بازی‌ها در تمرین دیروز مصدوم شدند. سؤال من این است که اگر لیگ چهار روز دیرتر تمام می‌شد، چه اتفاقی رخ می‌داد که تیم‌ها را اینطور سلاخی می‌کنند؟ متأسفانه هر چهار پنج روز در فشار برای ما بازی می‌گذارند. الان باید یک آمار از مصدومان تیم‌ها بگیرند.

مهاجری، ادامه داد: اگر از ابتدای لیگ، هر چهار پنج روز بازی بود، بدن بازیکنان عادت می‌کرد، اما شما یک ماه، دو ماه لیگ را تعطیل می‌کنید و هشت هفته پایانی، لیگ را فشرده برگزار می‌کنید. این شرایط به خصوص برای تیم‌هایی مثل ما که شرایط جابجایی سختی دارند، بدتر است. ما باید از مسجدسلیمان به اهواز بیاییم و اگر پرواز مستقیم باشد، همین راه را باید برگردیم و این مسئله به بازیکنان آسیب می‌زند. همیشه گفته‌ام که قانونگذار، مسئول حفظ سلامت بازیکنان است.

سرمربی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان، تأکید کرد: خاطره من از بازی مس کرمان و خوشه طلایی ساوه است که زمین شرایط مساعدی نداشت و به آقای محمودزاده گفتم که شرایط را ببیند. حتی به باشگاه گفتم اگر بازی نکنیم و بازی ۳ بر صفر شود، می‌توانیم نتیجه را در بازی‌های دیگر جبران کنیم. در آن بازی، محمود شفیعی را که بازیکن ارزنده‌ای بود، به دلیل زمین خراب از دست دادیم و با شکستگی نازک نی و درشت نی، مواجه شد و تا الان نتوانسته است به بازی برگردد. فوتبالیست، تمام زندگی‌اش، بدن، سلامتی و پای اوست. اگر پای او را بگیرید، چه کار کند؟ نه بیمه دارد، نه وقتی مالیات می‌گیرید، امتیازی به او تعلق می‌گیرد. تمام فوتبالیست‌هایی که مصدوم می‌شوند، ببینید بعد از عمل چه سرنوشتی دارد. بیمه ورزشی که هیچ، حتی پول عمل جراحی بازیکن را نمی‌دهند.

وی خاطرنشان کرد: پول بیمه و مالیات می‌دهیم، اما خروجی برای ورزشکار ندارد و اگر حرفه‌ای عمل می‌کنیم، باید رفتار حرفه‌ای هم ببینیم. اگر از بازیکن و منِ مربی سه، پنج و ۱۰ درصد مالیات کسر می‌شود و پول زیادی هم هست، باید عایدی هم داشته باشیم. با این پرداختی‌ها، شاید برخی باشگاه‌ها ۶۰ تا ۷۰ درصد پول بازیکن و مربی را بدهند. شاید فقط پنج تا ۱۰ درصد فوتبالیست‌های ما خوب زندگی می‌کنند و بقیه زندگی سختی دارند. بعد از ۱۰ سال فوتبال را بدون عایدی کنار می‌گذارند و امیدوارم این قوانین اصلاح شود تا بازیکنانی که دل یک شهر و ملت را شاد می‌کنند، در رفاهی نسبی باشند.

سرمربی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان درباره شرایط این تیم در جدول و اینکه آیا بحرانی است یا نه، گفت: ما بحرانی نداریم و بحران ما چهار هفته قبل بود. خودمان را از رده پانزدهم بالا آوردیم و حاشیه امنیت ایجاد کردیم که بتوانیم این حاشیه امنیت را حفظ کنیم. با این شیوه که ما پیش می‌رویم، تمام بازیکنان تلاش می‌کنند سهمیه نفت مسجدسلیمان را در لیگ برتر حفظ کنند. فجر سپاسی و پدیده و تراکتور هم برای من عزیز هستند، اما فوتبال است و من الان به تیم نفت علاقه دارم و باید کمک کنیم این تیم را حفظ کنیم.

مهاجری در مورد اینکه آیا مسئولان استانی کمکی به تیم کرده‌اند یا نه، اظهار داشت: مشکلات به لحاظ ساختاری وجود دارد. سخت افزاری مشکل داریم و این مشکلات یک شبه نبوده که یک شبه حل شود. امیدواریم نگاهی شود تا این مشکلات را برطرف کنیم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.