رئیس کنفدراسیون فوتبال آسیا اعلام کرد که تمایل دارد برای سومین دوره، روی صندلی ریاست این کنفدراسیون بنشیند.

رئیس کنفدراسیون فوتبال آسیا اعلام کرد که تمایل دارد برای سومین دوره، روی صندلی ریاست این کنفدراسیون بنشیند. به گزارش خبرگزاری تسنیم، سی‌ودومین کنگره کنفدراسیون فوتبال آسیا امروز (چهارشنبه) به‌ صورت آنلاین و با حضور جانی اینفانتینو،‌ رئیس فدراسیون جهانی فوتبال و شیخ سلمان بن ابراهیم آل خلیفه، رئیس AFC برگزار شد.

شیخ سلمان در بخشی از اظهارات خود به تشکیل تورنمنتی با حضور باشگاه‌های برتر قاره آسیا که مشابه سوپرلیگ اروپاست، اشاره کرد. وی تشکیل کارگروه ویژه مسابقات باشگاهی الیت AFC را اقدامی قابل توجه برای ارتقای وضعیت تجاری و ورزشی مسابقات کنفدراسیون فوتبال آسیا توصیف کرد.

رئیس AFC اعلام کرد که در کنگره انتخاباتی کنفدراسیون فوتبال آسیا که ۱۲ و ۱۳ بهمن ۱۴۰۱ در بحرین برگزار می‌شود، نامزد سمت ریاست این کنفدراسیون خواهد شد. شیخ سلمان در این باره گفت: دومین دوره ریاست من در AFC سال آینده به پایان می‌رسد. من در انتخابات سال ۲۰۲۳ هم ثبت نام می‌کنم و امیدوارم اعتماد و حمایت شما را برای دوره بعدی به دست بیاورم.

انصراف چین از میزبانی جام ملت‌های آسیا ۲۰۲۳، دیگر موضوع مطرح شده در کنگره AFC بود. سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا در این باره نوشت با توجه به ماهیت اضطراری شرایط، کنگره AFC تصمیم گرفت تا دستور انتخاب میزبان جایگزین را پس از انجام فرآیند مناقصه پیشنهاد کشورها، به کمیته اجرایی AFC واگذار کند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.