سرمربی تیم ملی ایران برای برگزاری اردو در ترکیه به فدراسیون فوتبال پاسخ نهایی را می دهد.

به گزارش خبرنگار مهر، فدراسیون فوتبال ایران تصمیم دارد اردوی خردادماه تیم ملی ایران را قبل از سفر این تیم به کانادا برگزار کند.

از این رو میرشاد ماجدی سرپرست فدراسیون در جلسه‌ای که همراه با حمید استیلی سرپرست تیم ملی با دراگان اسکوچیچ داشت از او خواست تا برنامه آماده سازی این تیم را ارائه دهد.

ملی‌پوشان فوتبال ایران برای دریافت ویزای فوری خود برای حضور در کشور کانادا باید انگشت نگاری در کشورهای همسایه نظیر ترکیه داشته باشند. از این رو فدراسیون فوتبال دنبال تسهیل در انجام این موضوع است تا دیگر نیازی به سفر به ترکیه نداشته باشند. در غیر این‌صورت مسئولان فدراسیون می‌خواهند در صورت حضور اعضای تیم در کشور ترکیه اردوی کوتاهی را در همین کشور برگزار کرده و سپس عازم کانادا شوند.

دراگان اسکوچیچ قرار است نظر نهایی خود را در این باره همراه با جزئیات اردوی تیم ملی ایران تا ظهر چهارشنبه در اختیار ماجدی و استیلی قرار دهد تا هماهنگی لازم در این زمینه انجام شود.

تیم ملی فوتبال ایران در نخستین دیدار تدارکاتی خود برای حضور در جام جهانی ۲۰۲۲ قطر، ساعت ۳:۳۰ دقیقه روز ۱۶ خرداد به وقت ایران در ورزشگاه BC Place شهر ونکور به مصاف تیم ملی کانادا خواهد رفت.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.