باشگاه ذوب‌آهن اصفهان بیانیه‌ای درباره ادعای کمک داور دیدار مقابل تراکتور در هفته بیست‌وهفتم لیگ برتر صادر کرد.

باشگاه ذوب‌آهن اصفهان بیانیه‌ای درباره ادعای کمک داور دیدار مقابل تراکتور در هفته بیست‌وهفتم لیگ برتر صادر کرد. به گزارش خبرگزاری تسنیم، باشگاه ذوب‌آهن اصفهان بعد از ادعای کمک داور دیدار این تیم مقابل تراکتور که اعلام کرده بود واژگونی خودروی شخصی‌اش بعد از این دیدار مشکوک بوده و به نوعی از سوءقصد ذوب‌‌آهنی‌ها گفته بود، بیانیه‌ای به شرح زیر صادر کرده است:

«چوب خدا صدا ندارد لا قحَةَ كَالبُهتِ هیچ بی‌شرمی و وقاحتی چون بهتان زدن نیست "امیرالمومنین علیه السلام"

در طول قریب به شش دهه گذشته هر کس که دستی در ورزش میهن اسلامی‌مان دارد واقف است که اخلاق‌مداری و پرهیز از حواشی، صفات جداناپذیر باشگاه فرهنگی‌ ورزشی ذوب‌آهن اصفهان بوده و خواهد بود. ضمن ابراز تأسف از حادثه رخ داده برای کمک داور دیدار تیم‌های ذوب‌آهن اصفهان و تراکتورسازی تبریز متأسفانه و با کمال تعجب پس‌ از اتفاقات دردناک ناشی از اشتباهات فاحشی که کمک داور مذکور در مردود اعلام کردن گل صحیح ذوب‌آهن مرتکب شد اینک در یک فرافکنی آشکار و با ادعای سخیف شاهدیم که نامبرده سرپرست محترم تیم فوتبال ذوب‌آهن را که یکی از شریف‌ترین پیشکسوتان ورزش اصفهان و ایران است، متهم نموده‌ است!

در این رابطه سوالی که پیش می‌آید این است که بی‌احتیاطی نامبرده در رانندگی که برآیند بی‌دقتی ایشان در امر داوری و سایر امور است آنهم در فاصله ۴۰۰ کیلومتر دورتر از اصفهان چه ربطی می‌تواند به باشگاه ذوب‌آهن و سرپرست تیم فوتبال این تیم داشته باشد؟ با کدام مدرک و دلیل این تهمت وقیح به یکی از شریف‌ترین اعضای خانواده فوتبال کشور زده می‌شود؟ بدین‌وسیله صراحتاً اعلام می‌کنیم که تیم حقوقی باشگاه ذوب‌آهن ادعای واهی نامبرده را تا رسیدن به نتیجه نهایی با تمام قدرت پیگیری خواهد نمود و باشگاه ذوب‌آهن در حال استعلام حادثه از پلیس راه کشور بوده و توسط مراجع قضایی ذی‌ربط و با اعلام شکایت از فرد تهمت زننده با بررسی‌های دقیق این‌ مورد را پیگیری نموده و به هیچ فردی اجازه ایراد افترا و دروغ به اشخاص حقیقی و حقوقی منتسب به خود را نخواهد داد و پیگیری حقوقی و قضایی ادعای مطروحه را تا آشکار شدن حقیقت برای اذهان عمومی به سرانجام خواهد رساند.

روابط عمومی و امور بین‌الملل باشگاه فرهنگی ورزشی ذوب‌آهن اصفهان».

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.