سرمربی تیم فوتبال میلان گفت الهام گرفتن از اسطوره فقید NBA به او و تیمش کمک کرده است، از آزمونی سخت مانند مصاف با آتالانتا سربلند خارج و به اسکودتو نزدیک‌تر شوند.

سرمربی تیم فوتبال میلان گفت الهام گرفتن از اسطوره فقید NBA به او و تیمش کمک کرده است، از آزمونی سخت مانند مصاف با آتالانتا سربلند خارج و به اسکودتو نزدیک‌تر شوند. به گزارش خبرگزاری تسنیم، استفانو پیولی سرمربی تیم فوتبال میلان پس از پیروزی ۲ بر صفر تیمش مقابل آتالانتا در هفته سی‌و‌هفتم سری A که پنجمین برد متوالی روسونری بود و آن را به فاصله یک امتیازی کسب عنوان قهرمانی این رقابت‌ها رساند، اعتراف جالبی انجام داد. او فاش کرد که از جملات کوبی برایانت اسطوره فقید NBA استفاده کرده است که به بازیکنانش انگیزه و اعتمادبه‌نفس لازم جهت غلبه بر آتالانتا را بدهد.

پیولی گفت: من باید از هواداران قدردانی کنم. این آخرین بازی خانگی ما بود. آنها یک سال است که دارند به ما عشق و انرژی می‌دهند. حالا ما یک هفته دیگر پیش رو داریم و در این مدت چیزی نباید تغییر کند. باید تمرکز و آرامش‌مان را حفظ کنیم. آتالانتا تیم بسیار قدرتمندی است و امشب هم برای ما مشکلات فراوانی ایجاد کرد، اما ما در خط دفاع عالی کار کردیم و موقعیت‌های گلزنی معدودی به حریف دادیم. در زمینه پیدا کردن فضاهای خالی برای حمله و موقعیت‌‌سازی هم کارمان خوب بود. تمام بازی‌های قبلی به ما آموخت که از نظر انگیزه، خودباوری و شهامت، در سطح خوبی هستیم. بازگشت‌های‌مان در بازی برابر لاتزیو و هلاس ورونا اعتمادبه‌نفس و باور بازیکنان‌مان را بالاتر برد.

پیولی در ادامه فاش کرد که از صحبت‌های کوبی برایانت اسطوره فقید تیم بسکتبال لس‌آنجلس لیکرز که طرفدار میلان هم بود برای انگیزه دادن به بازیکنانش استفاده کرده است.

او اظهار داشت: من یک مصاحبه از کوبی برایانت را به بازیکنانم نشان دادم. او در حالی که تیمش ۲ بر صفر در یکی از بازی‌‌های پلی‌آف NBA جلو بود می‌گفت هنوز کار تمام نشده است. ما برای این بازی به آرامش و تمرکزی نیاز داریم که در نهایت ممکن است سرنوشت‌ساز باشد. وقتی ما هدایت میلان را عهده‌دار شدیم، تیم از نظر ایده‌ها و فلسفه تاکتیکی کاملاً متفاوت از چیزی بود که الان می‌بینید. اکنون نقطه قوت این تیم آن است که بازیکنان از اینکه با تمام توان‌شان بازی کنند و خودشان را با شرایط وفق دهند، لذت می‌برند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.