دیدارهای هفته سی‌و‌هفتم سری A با تثبیت جایگاه ناپولی در رده سوم دنبال شد.

دیدارهای هفته سی‌و‌هفتم سری A با تثبیت جایگاه ناپولی در رده سوم دنبال شد. به گزارش خبرگزاری تسنیم، در دومین روز از دیدارهای هفته سی‌و‌هفتم سری A ایتالیا، امروز (شنبه) یک بازی برگزار شد که در آن ناپولی رده سومی با نتیجه ۳ بر صفر بر جنوا غلبه کرد.

در این بازی که در ورزشگاه دیه‌گو مارادونای شهر ناپل برگزاری شد، ویکتور اوسیمهن در دقیقه ۳۲، لورنزو اینسینیه در دقیقه ۶۵ از روی نقطه پنالتی و استانیسلاس لوبوتکا در دقیقه ۸۱ سه گل ناپولی را زدند. با این نتیجه ناپولی اختلاف خود را با یوونتوس در فاصله تنها یک هفته به پایان فصل به ۷ امتیاز افزایش داد تا حتی اگر یووه بازی این هفته‌اش را ببرد باز هم نتواند به رده سوم برسد. به این ترتیب شاگردان لوچانو اسپالتی در بدترین حالت فصل را در رده سوم به پایان خواهند رساند اما هنوز شانس کسب عنوان نایب قهرمانی را دارند.

این آخرین بازی لورنزو اینسینیه برای ناپولی در شهر ناپل بود و او با چشمانی گریان با هواداران تیم محبوب خود وداع کرد تا آماده رفتن به MLS آمریکا شود.

جنوا اما با قبول هفدهمین شکستش با ۲۸ امتیاز در رده ماقبل آخر جدول باقی ماند. این بدان معناست که اگر سالرنیتانای رده هفدهمی از آخرین بازی‌اش در این فصل حتی یک مساوی هم بگیرد، جنوا پس از ونتزیا دومین تیم سقوط کننده به دسته دوم خواهد بود.

امشب دو بازی دیگر در سری A برگزار می‌شود که در بازی اول از ساعت ۲۰:۳۰ به وقت تهران میلان پذیرای آتالانتا خواهد بود و در بازی دوم از ساعت ۲۳:۱۵ کالیاری میزبان اینتر است.

در جدول رده‌بندی سری A، تیم‌‌های میلان، اینتر، ناپولی و یوونتوس به ترتیب با ۸۰، ۷۸، ۷۶ و ۶۹ امتیاز اول تا چهارم هستند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.