مدیرعامل باشگاه پرسپولیس از یحیی گل محمدی برای ارائه توضیحات درباره نتایج اخیر تیم برای ارائه توضیحات و برگزاری جلسه دعوت کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، شکست ۲ بر ۱ پرسپولیس مقابل سپاهان اصفهان با برد استقلال تهران در اهواز مقابل فولاد خوزستان همراه شد تا آبی‌پوشان پایتخت پس از پنج قهرمانی متوالی سرخ‌ها بتوانند این عنوان را در فصل جاری به اسم خود ثبت کنند.

پرسپولیس در حالی مقابل زردپوشان اصفهانی تن به شکست داد که این تیم در پنج دیدار گذشته خود تنها ۶ امتیاز کسب کرده است. یک پیروزی، سه تساوی و یک شکست حاصل تلاش شاگردان یحیی گل محمدی در بهار ۱۴۰۱ بوده است تا این تیم فاصله ۹ امتیازی با رقیب سنتی پیدا کرده و جام را در اختیار آنها قرار دهد.

همین امر باعث افزایش انتقادات از عملکرد فنی بازیکنان و مربیان پرسپولیس شده است اما با این حال تعدادی از بازیکنان تیم همچنان مشکلات مدیریتی را دلیل اصلی عمد نتیجه‌گیری عنوان کرده‌اند. حمید مطهری مربی پرسپولیس نیز در روزهای محرومیت یحیی گل محمدی به طور مداوم از عدم توجه کافی به مجموعه تیم صحبت کرد تا سرخ‌ها اینگونه بهانه‌جویی کنند.

این در حالی است که اعضای تیم به جز سرمربی پرسپولیس، تا کنون ۶۰ الی ۶۵ درصد دریافتی داشته‌اند و گل محمدی نیز دریافتی ۷۵ درصدی را در حسابرسی باشگاه امضا کرده است.

عدم نتیجه‌گیری پرسپولیس نه تنها صدای هواداران بلکه هیأت مدیره باشگاه پرسپولیس را نیز در آورده است تا آنها از درویش بخواهند ضمن دعوت از یحیی گل محمدی دلایل او برای ناکامی در هفته‌های اخیر را جویا شوند.

از این رو سرمربی سرخپوشان قرار است نشستی را با مدیرعامل باشگاه برگزار کند تا او را در جریان موضوعات قرار دهد.

هیأت مدیره باشگاه پرسپولیس تصمیم قطعی خود برای جریمه تمام اعضای تیم و کسر درصدی از قرارداد بازیکنان را گرفته است که ابتدا به گل محمدی و سپس به تمام بازیکنان ابلاغ می‌شود.

نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۱ )