ستاره لهستانی تیم فوتبال بایرن مونیخ سرانجام اعتراف کرد که در مسیر جدایی از باواریایی‌ها قرار دارد.

ستاره لهستانی تیم فوتبال بایرن مونیخ سرانجام اعتراف کرد که در مسیر جدایی از باواریایی‌ها قرار دارد. به گزارش خبرگزاری تسنیم، روبرت لواندوفسکی، پس از تساوی ۲-۲ روز گذشته (شنبه) بایرن مونیخ در هفته پایانی فصل ۲۲-۲۰۲۱ بوندس‌لیگا به خبرهایی که در چند هفته گذشته درباره احتمال جدایی‌اش از باواریایی‌ها منتشر شده بود مُهر تأیید زد.

لواندوفسکی که سال ۲۰۱۴ به عنوان بازیکن آزاد از بوروسیا دورتموند به بایرن مونیخ پیوست، به شبکه اسکای اسپورت گفت: بله. تأیید می‌کنم که با حسن صالح‌حمیدزیچ (مدیر ورزشی باشگاه بایرن‌مونیخ) صحبت کرده‌ام و تصمیمم درباره آینده را به او اطلاع داده‌ام. قراردادم را تمدید نمی‌کنم. هر دو طرف باید به فکر آینده‌شان باشند. باید راهی پیدا کنیم که به سود هر دو طرف باشد.

لواندوفسکی ۳۳ ساله که هنوز یک فصل دیگر با بایرن مونیخ قرارداد دارد، ادامه داد: درست است که هنوز یک سال دیگر از قراردادم مانده اما من به صالح‌حمیدزیچ گفته‌ام که باید راهی پیدا کنیم که هیچ کدام‌مان ضرر نکنیم. فعلاً باید صبر کنیم تا ببینیم چه پیش می‌آید.به او گفتم اگر پیشنهادی برای من دریافت کرد، باید درباره‌اش فکر کنیم. هر دوی ما، هم من هم باشگاه باید به فکر آینده‌مان باشیم. بیشتر از این نمی‌توانم چیزی بگویم. احتمال اینکه این آخرین بازی‌ام برای بایرن مونیخ بوده باشد، بسیار زیاد است. نمی‌توانم با اطمینان صددرصدی این را بگویم اما ممکن است آخرین بازی‌ام بوده باشد.

آقای گل فصل جاری بوندس‌لیگا با ۳۵ گل زده، پس از بازی نیز در صفحه شخصی‌اش از هم‌تیمی‌ها و سرمربی‌اش در بایرن مونیخ تشکر و به نوعی رفتن‌اش را تأیید کرد. او نوشت: از هم‌تیمی‌هایم و مربی به خاطر تمام کارهایی که در تمام طول فصل انجام دادیم تشکر می‌کنم. همینطور تشکر از هواداران، خانواده‌ام و دوستان به خاطر حمایت‌های‌شان.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.